کد خبر: ۲۰۳۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۰ - ۳۱ تير ۱۳۹۷ - 2018July 22
فکر می‌کنیم که محصول خارجی بهتر از نمونه داخلی است اما باید دید خود را عوض کنیم و با افزایش کیفیت محصولات ایرانی این فرهنگ هم تغییر خواهد کرد
شفا آنلاین>سلامت>رئیس سازمان غذا و دارو درباره وظیفه سازمان غذا و دارو بیان کرد: بروکراسی‌های این نهاد طولانی و نیازمند نوآوری است.

به گزارش شفا آنلاین، غلامرضا اصغری رئیس سازمان غذا و دارو در مراسم بازدید از یک شرکت و شتاب‌دهنده دارویی با اشاره به اینکه سازمان غذا و دارو به عنوان متولی در کشور در بحث نظارت بر داروها قرار دارد، گفت: متولی تضمین سلامت مردم هستیم و داروی مورد نیاز کشور را تأمین می‌کنیم.

رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه در این سازمان بروکراسی‌های بسیاری وجود دارد، گفت: قبول داریم که روند اداری در این سازمان کمی طولانی است و این سازمان در نظر دارد که همپا با روش‌های نوین پیش رود و این مشکل خود را برطرف سازد.

وی با بیان اینکه در کشور ایران فرهنگ نامناسبی وجود دارد، اظهار کرد: فکر می‌کنیم که محصول خارجی بهتر از نمونه داخلی است اما باید دید خود را عوض کنیم و با افزایش کیفیت محصولات ایرانی این فرهنگ هم تغییر خواهد کرد.

اصغری در خصوص وظیفه سازمان غذا و دارو بیان کرد: این سازمان وظیفه خود را حمایت از جوانان می‌داند اگر تحریم‌ها اعمال شوند متوجه خواهیم شد که حمایت‌ها چقدر اهمیت دارند.

رئیس سازمان غذا و دارو یادآور شد: موضوع تجاری‌سازی در دانشگاه‌ها باید اجرایی شود و سعی می‌کنیم تا پا به پای جوانان برای کمک به آنها تلاش کنیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: