کد خبر: ۲۰۳۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۹ - ۲۸ تير ۱۳۹۷ - 2018July 19
از درخواست کمک کردن هرگز نترسید. وقتی گرفتار مشکل می شوید اگر از حمایت دوستان و خانواده بهره مند شوید دیگر احساس تنهایی نمی کنید. اگر در برخی شرایط کسی را برای کمک پیدا نکردید از مشاوره کمک بگیرید.

شفا آنلاین>اجتماعی>سلامت>در دنیای مدرن امروز مردم به اهمیت سلامت ذهن بیشتر پی برده اند و اگر هدف تان را داشتن یک زندگی سالم و کامل قرار دهید نشان می دهید که به سلامت ذهن خودتان ارزش داده اید. نکات و اطلاعات زیادی وجود دارد که می تواند به سلامت ذهن<Health of mind> شما کمک کند اما فراموش نکنید برخی نکات که برای دیگران مفید است ممکن است برای شما کارساز نباشد. اما یکسری نکات اصلی و کلیدی وجود دارد که هر کسی می تواند با رعایت آن ها سلامت ذهن خود را تضمین کند.

چه زمانی باید درخواست کمک کنید

به گزارش شفا آنلاین:از درخواست کمک کردن هرگز نترسید. وقتی گرفتار مشکل می شوید اگر از حمایت دوستان و خانواده بهره مند شوید دیگر احساس تنهایی نمی کنید. اگر در برخی شرایط کسی را برای کمک پیدا نکردید از مشاوره کمک بگیرید.

برنامه غذایی متعادل داشته باشید

کلید زندگی سالم داشتن برنامه غذایی متعادل است. با خوردن غذاهای سالم ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز مغز را به دست می آورید. مثل ویتامین b12 و ویتامین D که برای بالا نگه داشتن سطح انرژی و جلوگیری از عارضه افسردگی لازم هستند. پس روزانه ویتامین های مورد نیازتان را تامین کنید تا حتی در روزهای سخت هم احساس خوبی داشته باشید.

مرتب ورزش کنید

ورزش تاثیر بسزایی در سلامت ذهن دارد. ورزش های روزانه برای کسانی که می خواهند در طولانی مدت از سلامت ذهن برخوردار باشند بسیار ایده آل است زیرا هم به خواب بهتر کمک می کند و هم باعث افزایش سطح دوپامین و سروتونین در مغز می شود. برای ورزش نیاز نیست حتما باشگاه بروید بلکه در داخل خانه هم می توانید تمرین های یوگا و بسیاری تمرین های دیگر را انجام دهید.بدونیم

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: