کد خبر: ۲۰۲۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۲۶ تير ۱۳۹۷ - 2018July 17
راه‌اندازی نظام متمرکز الکترونیکی طرح سلامت باعث کاهش هزینه ها برای وزارت بهداشت می‌شود
شفا آنلاین>سلامت>حجت الاسلام عبادی گفت:  راه‌اندازی نظام متمرکز الکترونیکی طرح سلامت باعث کاهش هزینه ها برای وزارت بهداشت می‌شود.
 
به گزارش شفا آنلاین، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی اظهار داشت: دولت باید در گام اول برای تقویت بیمه ها اقدام کند و آنها را مورد حمایت قرار دهد؛ چراکه سازمان های بیمه گر پایه در خصوص منابع مالی همواره دچار مشکلات عدیده ای هستند، بنابراین باتوجه به نوع فعالیت این حوزه که وظیفه خدمات رسانی به بیماران و افراد نیازمند را بر عهده دارد؛ لازم است در این خصوص مسئولین و دست اندرکاران توجه ویژه ای را داشته باشند.

ضرورت نظام متمرکز الکترونیکی طرح سلامت در کشور
نماینده مردم شهرستانهای بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظام متمرکز الکترونیکی طرح سلامت باید در کشور راه اندازی شود، گفت: این کار باعث کاهش هزینه ها برای وزارت بهداشت(Ministry of Health)، درمان و آموزش پزشکی و سازمان های بیمه گر خواهد شد.

وی افزود: با اجرای این طرح، از هزینه های تحمیلی بیمه ها، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مردم کم خواهد شد و یک شفافیت در بحث بیمه ها به وجود خواهد آمد.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به اینکه بیشتر پزشکان ما افرادی پاک، متدین، خدوم، امین و پرتلاش هستند، اذعان داشت: نظام متمرکز سلامت برای نظارت بر عملکرد پزشکان بسیار مثمرثمر خواهد بود و می تواند موجب تقویت ارتباط کاری آن ها با بیمه ها بر اساس قوانین سازمان های بیمه گر شود.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد تا مسئولان رابطه خوبی با رسانه ها داشته باشند و در حل مشکلات از توان آنها کمک بگیرند، ادامه داد: خیلی از مسائل و مشکلات وقتی رسانه ها مطرح می کنند، مرتفع می شود.

نماینده مردم شهرستانهای بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: هزینه کردن برای افزایش سطح بهداشت در جامعه می تواند از بروز هزینه های گزاف بعدی در بسیاری از موارد جلوگیری کند و در همین راستا از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخواست کرد تا در این زمینه توجه ویژه ای به استان خراسان جنوبی داشته باشد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: