کد خبر: ۲۰۲۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۰ - ۲۰ تير ۱۳۹۷ - 2018July 11
متاسفانه رابطه پزشک و بیمار در کشور مطلوب نیست این درحالیست که پزشک باید با بیمار ارتباط معنوی برقرار کند و وقت بگذارد
شفا آنلاین>سلامت>نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «متاسفانه رابطه پزشک و بیمار در کشور مطلوب نیست» گفت: این درحالیست که پزشک باید با بیمار ارتباط معنوی برقرار کند و وقت بگذارد.

به گزارش شفا آنلاین، علاءالدین بروجردی در مراسم افتتاح بیمارستان آیت‌الله بروجردی اظهار کرد: مردم ده‌ها سال است منتظر چنین روزی بودند چرا که بیمارستان مدرن و شکیل بروجرد راه‌اندازی شده است.

وی اضافه کرد: بیمارستان‎های فعلی بروجرد آثار تاریخی بشمار می‌روند و غیر متناسب با نیازهای مردم شهرستان هستند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بروجرد شهر فرزانگان است و در دنیا با شخصیت برجسته آیت‌الله بروجردی شناخته شده است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: بارها درخواست ایجاد دانشکده علوم پزشکی را کرده‌ایم که محقق نشده و این مهم نیاز مبرم شهرستان است.

بروجردی با بیان اینکه «در شهرستان نیازمند پزشکان متخصص هستیم»، گفت: سطح پزشکی ما بسیار بالا رفته و باید ظرفیت‎سازی کرد تا بسیاری از پزشکان خارج از کشور برگردند و به مردم خدمات بدهند.

وی بر رفع هر چه سریعتر نواقص بیمارستان آیت‎الله بروجردی تاکید کرد و با بیان اینکه آموزشی شدن این بیمارستان بسیار ضروری است، افزود: طرح تکمیلی این بیمارستان باید انجام شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: