کد خبر: ۲۰۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۲۰ تير ۱۳۹۷ - 2018July 11
با تشکیل داروخانه‌های زنجیره ای، دارو در زمان مقرر به بیماران می‌رسد زیرا با این شرایط روند توزیع دارو نیز در داروخانه‌ها بهبود بخشیده می‌شود
شفا آنلاین>سلامت>سخنگوی کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با بیان اینکه تشکیل داروخانه‌های زنجیره‌ای به نفع مصرف کننده است،گفت: با ایجاد داروخانه‌های زنجیره‌ای فروش دارو در کشور معنادارتر می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین، حیدرعلی عابدی درباره ایجاد داروخانه‌های زنجیره‌ای درکشور،گفت: ایجاد داروخانه‌های زنجیره ای در کشور موضوعی کاملا تخصصی است بنابراین بنده از منظر مفهومی این موضوع را مورد بررسی و واکاوی قرارمی‌دهم.

نماینده مردم اصفهان درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای از جمله داروخانه‌ها هزینه‌های فروش را با کاهش روبرومی‌کند تصریح کرد:  ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای عاملی برای متمرکز شدن بر روی منابع است.

نگهداری آسان تر داروهای خاص با  ایجاد داروخانه‌های زنجیره‌ای
عابدی افزود: بطورمثال اگر50 نفراز داروخانه‌داران، داروخانه‌ها را به سبک زنجیره‌ای اداره ‌کنند، می‌توان درهزینه‌ها صرفه جویی کرد و این در حالی است که داروخانه داران با این اوصاف می‌توانند بر طبق مصرف ماهیانه، هفتگی ،دارو را از انبار دارو تحویل بگیرند بنابراین نگهداری داروهای خاص نیز با  این شرایط با سهولت بالاتری همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: با تشکیل داروخانه‌های زنجیره ای، دارو در زمان مقرر به بیماران می‌رسد زیرا با این شرایط روند  توزیع دارو نیز در داروخانه‌ها  بهبود بخشیده می‌شود و دارو تا قبل  از رسیدن به تاریخ فروش در معرض فروش قرار می‌گیرد واین در حالی است که با ایجاد داروخانه‌های زنجیره‌ای فروش دارو معنا دارترمی‌شود تا اینکه به صورت جزیره‌ای داروخانه‌ها در راستای فروش عمل بکنند.

ایجاد داروخانه‌های زنجیره ای درکشور به نفع مصرف کننده تمام می‌شود
سخنگوی کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس بابیان اینکه ایجاد داروخانه‌های زنجیره ای درکشور به نفع مصرف کننده تمام می‌شود یادآورشد: زمانی که داروخانه‌ها در کشوربه طریق زنجیره‌ای اداره ‌شوند، بطور حتم هزینه‌های جاری از جمله انبارداری دارو نیز با کاهش روبرومی‌شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: