کد خبر: ۲۰۱۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۱۵ تير ۱۳۹۷ - 2018July 06
تیکسل یک دستگاه پیشرفته و نوآورانه فرکشنال برای زیبایی و جوانسازی پوست است که با فناوری پتنت شده کمپانی نووکسل در آلمان ساخته شده است. جوانسازی پوست به این روش تنها ۱۰ تا ۲۰ دقیقه زمان میبرد، با کاربردهای بالینی به گستردگی لیزر اما بدون درد و آسیبهای ناخواسته. تیکسل توانایی درمان پوستهای حساس، دور چشم و پلکها، گردن و دکلته، پشت دست و بدن را دارد.
شفا آنلاین>سلامت>تیکسل یک دستگاه پیشرفته و نوآورانه فرکشنال برای زیبایی و جوانسازی پوست است که با فناوری پتنت شده کمپانی نووکسل در آلمان ساخته شده است. جوانسازی پوست به این روش تنها ۱۰ تا ۲۰ دقیقه زمان میبرد، با کاربردهای بالینی به گستردگی لیزر <Laser Spread>اما بدون درد و آسیبهای ناخواسته. تیکسل توانایی درمان پوستهای حساس، دور چشم و پلکها، گردن و دکلته، پشت دست و بدن را دارد.

به گزارش شفا آنلاین:مهندسین آلمانی در ساخت این دستگاه بیمانند، با همکاری برترین پزشکان پژوهشگر بالینی، سیستمی را ارائه کردهاند که رؤیای درمان تضمینی را دست یافتنی کرده است. این دستگاه از فناوری نوینی بهرهمند است که ترمومکانیکال ابلیشن نام دارد و یک روش نوآورانه است. نکته اینجاست که همه فاکتورهای درمانی تیکسل، صد در صد در کنترل پزشک قرار دارد.

این سیستم کاربردهای مختلفی برای جوانسازی پوست دارد و میتواند چندین کاربرد جدید را پیرامون چشم و دور لب انجام دهد. همچنین کانالهایی در پوست باز میکند که بهترین راه برای ورود داروها و مزوداروها به پوست هستند.

ترمومکانیکال ابلیشن یا TMA چیست ؟
در دستگاههای لیزر، رادیوفرکانس و اولتراسوند، از انرژی فوتونهای نور، موج رادیویی و تکانههای اولتراسوند برای افزایش انرژی جنبشی و بالا بردن دمای بافت استفاده میشود. این گرمای ایجاد شده، پروتئینها را دناتوره میکند یا به عبارتی بافت فرسوده را برداشته و جوانسازی پوست را تحریک میکند. اما در ترمومکانیکال ابلیشن، انرژی گرمایی طبیعی و خالص وجود دارد. ژنراتور گرمایی سیستم، دمای تیپهای پیرامیدی را به ۴۰۰ درجه سانتیگراد رسانده و مکانیزم الکترومکانیکال آن، در هزارم ثانیه تیپ را به پوست میرساند.
انرژی گرمایی ذخیره شده در هر پیرامید، هنگام برخورد به پوست جابجا میشود و بافت را ابلیت میکند. از آنجا که زمان برخورد تیپ با پوست بسیار کوتاه است، بافت پیرامون سالم باقی میماند. دمای ۴۰۰ درجه سانتیگراد، آب موجود در پوست را در یک لحظه تبخیر میکند. هر پیرامید سوراخی کانال مانند در پوست به وجود میآورد. بافت پیرامون کانال که سالم مانده اما به اندازه کافی تحریک شده است، کانال را با پوست جدید نوسازی میکند و باعث جوانسازی پوست میشود.

مراحل کار تیکسل :
مرحله ایجاد گرما در بافت همان مرحلهای است که باعث بروز آسیبهای ناخواسته و عوارض جانبی میشود. در تیکسل، جابجایی مستقیم گرمای تیپ در یک مرحله انجام میگردد در حالی که در لیزر به صورت چند مرحلهای و با جذب انرژی فوتونهای نوری به وسیله مولکولهای آب و سپس تبدیل انرژی نورانی به گرمایی صورت میگیرد.

کاربردهای تیکسل :
تیکسل میتواند در موارد زیر استفاده شود:
رفع چین و چروک پیشانی
لیفت پلک
رفع پیری زیر چشم
رفع خط لبخند
رفع خطوط زیر لب
رفع چروکیدگی چانه
رفع چینهای دکلته
رفع خط اخم
رفع خطوط دور چشم
رفع اسکار آکنه
رفع خطوط بینی
رفع چینهای بارکدی دور لب
رفع چین و چروک گردن
مزوتراپی بدون تزریق

مزایای تیکسل :
امکان تضمین درمان
هزینه پایین درمان
درد کم
زمان کوتاه درمان
بدون عوارض جانبی
بدون نیاز به زمان نقاهت
بدون نیاز به استفاده از داروهای خاص
بدون التهاب شدید و بدون خونریزی


پزشک آنلاین
دکتر مریم ملکی [ متخصص پوست و مو ]
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
زهره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
0
0
با سلام و احترام
من و یکی از دوستانم 40 روز پیش تیکسل انجام دادیم نه تنها هیچکدام از موارد بالا شاملمون نشد بلکه پوستمون بدتر هم شد
فقط یک درجه روشن تر شدیم
میخواستم بدونم همه اینطور بودن یا فقط ماا نتیجه نگرفتیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
سلتم ببخشید واسه چند تا ترک ریز رکی رانم میتونم از روش تیکسل استفاده کنم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: