کد خبر: ۲۰۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۱۰ تير ۱۳۹۷ - 2018July 01
با توجه به تمهیداتی که هیات امنای ارزی در جهت تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز در کشور اندیشیده، نگرانی‌های موجود در این حوزه را رفع می‌کند
شفا آنلاین>سلامت>سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس، از برگزاری نشست اعضای کمیسیون متبوعش با هیات امنای ارزی به منظور بررسی وضعیت تجهیزات پزشکی در کشور خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،حیدرعلی عابدی در تشریح جزییات دستور کار نشست امروز یکشنبه (10 تیر ماه) کمیسیون بهداشت و درمان گفت: نشست امروز با هیات امنای ارزی بود که گزارشی در مورد تجهیزات پزشکی(Medical Equipment) و پروتزهای مورد نیاز کشور ارائه دادند، همچنین در سال گذشته مشکلی در مورد حلزون شنوایی وجود داشت که خانواده بیماران را نگران کرده بود، اما خوشبختانه نتیجه این گزارش نشان می‌دهد که به اندازه کافی تامین شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: رئیس هیات امنای ارزی در ادامه این نشست توضیحات مبسوطی را پیرامون وضعیت سایر تجهیزات پزشکی در کشور ارائه داد که نشان می‌دهد هیچ جای نگرانی در این مورد وجود ندارد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با توجه به تمهیداتی که هیات امنای ارزی در جهت تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز در کشور اندیشیده، نگرانی‌های موجود در این حوزه را رفع می‌کند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: