کد خبر: ۲۰۱۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۰۸ تير ۱۳۹۷ - 2018June 29
کارنامه علمی داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی ۹۷ منتشر شد و دفترچه انتخاب رشته در روز‌های آتی بر روی سایت قرار می‌گیرد

شفا آنلاین>اجتماعی>پورکاظمی گفت: کارنامه علمی داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی ۹۷ منتشر شد و دفترچه انتخاب رشته در روز‌های آتی بر روی سایت قرار می‌گیرد.

به گزارش شفا آنلاین:محمدحسین پورکاظمی از اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی ۹۷  خبر داد و گفت: کارنامه علمی داوطلبان منتشر شده است اما به دلیل اینکه ظرفیت های پذیرش به طور کامل به ما اعلام نشده است دفترچه انتخاب رشته را منتشر نکردیم.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما این است که بتوانیم ظرفیت ها را تا فردا نهایی و دفترچه انتخاب رشته چهل و پنجمین دوره پذیرش دستیار تخصصی پزشکی را در سایت سنجش پزشکی منتشر کنیم.

پورکاظمی گفت: از ۲ سال پیش کارنامه داوطلبان به این صورت منتشر می‌شود که رتبه داوطلبان در ۵ مجموعه رشته در کارنامه اعلام شده است، همچنین رتبه سهمیه بومی و ایثارگری برای دواطلبانی که مدارک خود را ارسال کردند و مدارک تایید شده است، در کارنامه درج  شده است.

رئیس سنجش پزشکی اظهار کرد:  چهل و پنجمین دوره پذیرش دستیار تخصصی پزشکی  ٦ اردیبهشت ماه ٩٧  برگزار شد، ١٤ هزار و ٣٩٦ نفر ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ١٢ هزار و ١٣٩ نفر در جلسه حاضر بودند و از این تعدا  ٥ هزار و ٤٤٠ نفر داوطلب آزمون دستیاری را مردان و ٦ هزار و ٦٩٩ نفر را زنان تشکیل می دادند.

وی یادآور شد: طبق مقررات، داوطلبانی که از ٦٠٠ نمره خام حداقل ١٥٠ نمره کسب کنند مجاز به انتخاب رشته هستند که در چهل و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی تعداد ٧ هزار و ۶١٩ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: