کد خبر: ۲۰۰۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۰۲ تير ۱۳۹۷ - 2018June 23
سامانه برخط، جهت اعلام و پیشگیری از کمبود در تامین تجهیزات پزشکی توسط اداره کل تجهیزات پزشکی طراحی شده و تمامی دانشگاه‌ها و مراکز درمانی می‌توانند از طریق کارتابل خود در سامانه imed.ir به لینک مذکور دسترسی داشته باشند
شفا آنلاین>سلامت>مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت گفت: پیگیری اداره کل تجهیزات پزشکی، نافی مسئولیت دانشگاه‌ها در تامین تجهیزات پزشکی مورد نیازشان نیست.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر رضا مسائلی، مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت(Ministry of Health) در جمع مدیران تجهیزات پزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی، اظهار داشت: سامانه برخط، جهت اعلام و پیشگیری از کمبود در تامین تجهیزات پزشکی توسط اداره کل تجهیزات پزشکی طراحی شده و تمامی دانشگاه‌ها و مراکز درمانی می‌توانند از طریق کارتابل خود در سامانه imed.ir به لینک مذکور دسترسی داشته باشند و کمبودهای موجود در این حوزه را به اداره کل تجهیزات پزشکی اعلام کنند. همچنین این گزارش‌ها به صورت روزانه در کمیته مشخصی در اداره کل، بررسی و پیگیری می‌شود.

بنابر اعلام وبدا، وی در ادامه خاطرنشان کرد: پیگیری اداره کل تجهیزات پزشکی، نافی مسئولیت دانشگاه‌ها در تامین تجهیزات پزشکی(Medical Equipment) مورد نیازشان نیست و دانشگاه‌ها باید در این زمینه تدابیر لازم را بیندیشند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: