کد خبر: ۱۹۹۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۵ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - 2018June 19
پلیس از بازداشت تبهکاری خبر داد که در پوشش مسافر، رانندگان را بیهوش و از آن‌ها سرقت می‌کرد. تاکنون ده‌ها تن از کسانی که از سوی او مسموم شده‌بودند، از سوی پلیس شناسایی شده‌اند.
شفا آنلاین>اجتماعی> پلیس از بازداشت تبهکاری خبر داد که در پوشش مسافر، رانندگان را بیهوش و از آن‌ها سرقت می‌کرد. تاکنون ده‌ها تن از کسانی که از سوی او مسموم شده‌بودند، از سوی پلیس شناسایی شده‌اند.

به گزارش شفا آنلاین:چندی پیش به کلانتری 151 یافت آباد اعلام شد که مرد 40 ساله در حالت بیهوشی به بیمارستان منتقل شده است. با حضور ماموران و برابر اظهار نظر تیم پزشکی مشخص شد که این شخص به شیوه مسمومیت با داروهای خواب‌آور دچار بیهوشی شده و باید چندین روز تحت مراقبت پزشکی قرار گیرد. برابر گزارش ماموران پلیس راهور، مرد که بیهوش شده بود، در حالی‌که پشت فرمان یک پراید قرار داشت و خودرو نیز به حاشیه جاده منحرف و به گاردریل برخورد كرده و در نهایت متوقف شده بود، توسط آن‌ها پیدا و با حضور تیم اورژانس در محل، به بیمارستان منتقل شد.


با گذشت چند روز از گزارش خبر اولیه در نهايت بیمار به هوش آمد و در همان اظهارات اولیه بيان کرد توسط فرد ناشناسی که به عنوان مسافر دربست سوار خودروي وی شده و با استفاده از نوشیدنی مسموم بیهوش شده است.بنابراين پرونده مقدماتی با موضوع سرقت به عنف به شیوه بیهوشی تشکیل و پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

شاکی پرونده پس از حضور در اداره پنجم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در منطقه یافت آباد مرد ناشناسي به عنوان مسافر دربست به مقصد میدان شمشیری سوار خودرویم شد و پس از رسیدن به میدان شمشیری بيان کرد که منتظرش باشم تا دوستش بیاید و سپس از ماشین پیاده شد. پس از دقایق کوتاهی دوباره سوار ماشین شد اما این‌بار با دو لیوان نسکافه. یکی از لیوان‌ها را به من تعارف کرد. به محض نوشیدن مقدار کمی از نسکافه ناگهان دچار سردرد و سرگیجه شدید شدم و پس از آن دیگر چیزی نفهمیدم. زمانی که به هوش آمدم، خودم را توی بیمارستان دیدم.

با توجه به شیوه و شگرد سرقت، کارآگاهان با انجام چهره‌نگاری از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه‌دار موفق به شناسایی یکی از تبهکاران حرفه‌ای شدند که پیش از این نیز بارها به اتهام سرقت به شیوه بیهوشی دستگیر و روانه زندان شده است. در نهایت با شناسایی کامل و دقیق تصویر متهم «امید» 40 ساله توسط مالباخته، کارآگاهان اقدام به دستگیری وی در مخفیگاهش در شهرستان رباط کریم کردند و متهم برای ادامه تحقیقات به اداره پنجم پلیس آگاهی منتقل شد.

امید پس از مواجهه حضوری با شاکی پرونده به سرقت به شیوه بیهوشی و انجام ده‌ها سرقت مشابه دیگر در مناطق مختلف شهر تهران اعتراف و انگیزه خود را تامین هزینه موادمخدر مصرفی از نوع شیشه بيان کرد.

سرهنگ کارآگاه داوود فرد، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران با اعلام دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم بيان کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده و با توجه به سوابق متهم در انجام سرقت به شیوه بیهوشی، اعتراف صریح متهم به ده‌ها سرقت، شناسایی تعدادی از شکات و مالباختگان و به منظور شناسایی دیگر جرایم ارتکابی متهم و همچنین سایر شکات و مالباختگان، هماهنگی‌های لازم با بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 27 تهران بر ای انتشار تصویر متهم انجام شده است. از کسانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شده‌اند، دعوت می‌شود تا برای پیگیری شکایات خود به نشانی اداره پنجم پلیس آگاهی تهران در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.قانون پلاس

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: