کد خبر: ۱۹۹۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - 2018June 12
لیزر برای کمک به بیماران مختلفی همچون افراد دچار سنگ کلیه و مثانه و بیماری‌های پروستات، افراد دچار دردهای مفصلی قابل استفاده است و امروزه بخشی وسیعی از آ» نیز در چشم‌پزشکی و پوست مورد بهره‌برداری قرار گرفته است
شفا آنلاین>سلامت>رئیس شبکه ملی تحقیقات لیزرپزشکی کشور از تولید لیزر ملی برای کمک به بیماران اورولوژی همچون افراد دچار سنگ کلیه و مشکل پروستات خبر داد و گفت: قیمت این لیزر نصف مشابه خارجی آن است.

به گزارش شفا آنلاین، محمدرضا رزاقی در ارتباط با موضوع لیزر در پزشکی اظهار داشت: لیزر برای کمک به بیماران مختلفی همچون افراد دچار سنگ کلیه(kidney stone) و مثانه و بیماری‌های پروستات، افراد دچار دردهای مفصلی قابل استفاده است و امروزه بخشی وسیعی از آ» نیز در چشم‌پزشکی و پوست مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه لیزر طیف وسیعی دارد و افراد دوره دیده می‌توانند در این زمینه اقدامات مناسبی انجام دهند، گفت: از آنجایی که امسال سال تولید از کالای داخلی بوده بر همین اساس ما نیز به دنبال تولید لیزر ملی بوده‌ایم که خوشبختانه در این زمینه موفقیت‌های خوبی حاصل شده است.

وی افزود: این لیزر قابل استفاده برای شکستن سنگ در کلیه، مثانه، هالب و مجاری اداری همچنین برداشتن پروستات و قابل استفاده برای رفع تنگی مجاری ادرای است.

رئیس شبکه ملی تحقیقات لیزر پزشکی کشور خاطرنشان کرد: این لیزر هفته ‌آینده در کنگره اورولوژی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی رونمایی خواهد شد و قابلیت ارائه و تولید در سطح انبوه را دارد.

رزاقی گفت: قیمت این لیزر نصف مشابه خارجی آن بوده و این در حالی است که کیفیت آن بسیار خوب است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: