کد خبر: ۱۹۹۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - 2018June 12
دانشگاه صنعتی شریف در حوزه پژوهش، اولویت‌های مهمی را مشخص کرده که شامل انرژی، سلامت، آب و محیط زیست است.

شفاآنلاین>سلامت>رییس دانشگاه صنعتی شریف گفت: دانشگاه صنعتی شریف در حوزه پژوهش، اولویت‌های مهمی را مشخص کرده که شامل انرژی، سلامت، آب و محیط زیست است.

به گزارش شفاآنلاین،دکتر محمود فتوحی فیروز آباد در مراسم امضای تفاهم نامه راه‌اندازی مرکز توسعه فناوری سلامت دانشگاه‌های صنعتی شریف و علوم پزشکی تهران، اظهار کرد: دانشگاه صنعتی شریف دارای 12 هزار دانشجو، 480 عضو هیات علمی و 13 دانشکده است که بیش از 50 درصد از آنها در مقطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به وجود 30 پژوهشکده و مرکز پژوهشی در دانشگاه صنعتی شریف، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این دانشگاه به حوزه سلامت وارد شده و وضعیت مناسبی دارد و اخیرا نیز تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه علوم پزشکی ایران به منظور اجرای دوره‌های مشترک کارشناسی ارشد و دکترا امضا کردیم و خوشحالیم که امروز نیز با دانشگاه علوم پزشکی تهران تفاهم‌نامه مشترک امضا می‌کنیم.

رییس دانشگاه صنعتی شریف یادآور شد: دانشکده‌های مهندسی برق، مکانیک، شیمی و مواد در حوزه سلامت فعالیت دارند و حوزه سلامت، از حوزه‌های مهم و با اولویت دانشگاه است.

دکتر فتوحی در پایان گفت: مرکز پژوهشی موفقیان دانشگاه صنعتی شریف که در حوزه توانبخشی فعالیت دارد، توانسته اقدامات و پژوهش‌های بسیار ارزشمندی را انجام دهد و امیدواریم که همکاری‌های مشترک بین دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه‌های علوم پزشکی، افزایش یابد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: