کد خبر: ۱۹۸۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - 2018June 11
با اجرای فاز نخست طرح استحقاق سنجی که مصوبه مجلس شورای اسلامی است، موضوع همپوشانی‌ ها به میزان قابل توجهی برطرف می‌شود. در این زمینه نیز کارگروهی تشکیل و هماهنگی‌هایی با سازمان‌های بیمه‌گر انجام شده است
شفا آنلاین>سلامت>مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از تشکیل پایگاه جمعیت درمان بیمه‌شدگان خبر داد و تاکید کرد: با اجرای فاز نخست طرح استحقاق سنجی، موضوع همپوشانی‌ها به میزان قابل توجهی برطرف می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین، طاهر موهبتی از تشکیل پایگاه جمعیت درمان بیمه شدگان خبر داد و گفت: با اجرای فاز نخست طرح استحقاق سنجی که مصوبه مجلس شورای اسلامی است، موضوع همپوشانی‌ها به میزان قابل توجهی برطرف می‌شود. در این زمینه نیز کارگروهی تشکیل و هماهنگی‌هایی با سازمان‌های بیمه‌گر انجام شده است.

وی افزود: برای زیر ساخت و اطلاعات بارگذاری شده با سازمان‌های تامین اجتماعی، نیروهای مسلح و کمیته امداد تعاملاتی انجام شده است و آن‌ها برای اجرای این طرح با بیمه سلامت ایران اعلام همکاری کرده‌اند. تشکیل پایگاه جمعیتی در تمام بخش‌های درمان کشور نگرانی‌ها را درباره مشکل همپوشانی و استحقاق سنجی برطرف می‌کند. امیدواریم این طرح طی شش ماه آینده اجرایی شود.

موهبتی با بیان اینکه برای استقرار این پایگاه در قانون بودجه محدودیت‌های زمانی مطرح شده است،گفت: خوشبختانه از نظر زیر ساخت‌ها مشکل جدی وجود ندارد و بارگذاری اطلاعات و ارتباط برخط با تامین اجتماعی(Social Security) و نیروهای مسلح در آینده نزدیک انجام می‌شود.

وی به تعرفه‌های خدمات درمانی در سال ۹۷ اشاره و اظهارکرد: پیشنهاد وزارت بهداشت برابر تورم،  ۱۰درصد و پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه پنج درصد بود که قرار است در هیات دولت در این زمینه تصمیم گیری شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: