کد خبر: ۱۹۸۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶:۵۹ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - 2018June 12
با افزایش سن و ضعیف شدن الیاف کلاژن و الاستین، در سطح پوست چروک های ظریف ظاهر میشوند که به تدریج عمیق تر میگردند و به مرور بافت های زیر جلدی نیز استحکام خود را از دست میدهند . چربی های زیرجلدی استحکام خود را از دست میدهند و گونه ، لب و اطراف دهان حالتی گود و تو رفته پیدا می کنند .

شفا آنلاین>سلامت>هر روز سلول های لایه بیرونی پوست شما میمیرند، ریزش میکنند و مجددا تولید میشوند . وقتی بسیار جوان هستید سلولهای پوست شما به سرعت تعویض میشوند اما سرعت این تعویض با افزایش سن کاهش میابد .

به گزارش شفا آنلاین:با افزایش سن و ضعیف شدن الیاف کلاژن و الاستین، در سطح پوست چروک های ظریف<Elegant wrinkles> ظاهر میشوند که به تدریج عمیق تر میگردند و به مرور بافت های زیر جلدی نیز استحکام خود را از دست میدهند . چربی های زیرجلدی استحکام خود را از دست میدهند و گونه ، لب و اطراف دهان حالتی گود و تو رفته پیدا می کنند .انحنای یکنواخت و یکدست زیر چشم به چندین انحنا که گاها همراه پف زیر چشم نیز هست تبدیل میشود . خط خنده و گونه در محاذات فک پایین حالت افتادگی پیدا می کنند و تمامی این حالات سن فرد را بالاتر نشان میدهند هر چند پیر شدن روندی کاملا طبیعی است اما بشر تمایل دارد به هر صورت شده این روند را به تاخیر بیندازد.

چه موقع برای شروع روشهای جوانسازی زمان مناسب است ؟
انجام روشهای جوانسازی در زمان مناسب کاملا ضروری خواهد بود . اکثر پزشکان معتقدند افراد باید از حدود 30 سالگی جهت پیشگیری از بروز پیری زود رس اقدام کنند البته این یک عدد کاملا تقریبی است که در برخی افراد روند پیری چندین سال زودتر اشکار شده و برخی هم تا چند سال بعد هم مشکلی نخواهند داشت . جوانسازی روش های مختلفی دارد که در مقالات قبلی بیشتر تو ضیح داده شده است . انتخاب این روشها با معاینه فرد مشخص شده و بر حسب نیاز یک یا چند تا از روشهای زیراستفاده خواهد شد.

پزشک آنلاین
دکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: