کد خبر: ۱۹۷۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶:۳۰ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - 2018May 31
بريد‌‌‌‌ه اي از مطالب حواد‌‌‌‌ث مربوط به د‌‌‌‌هه ٤٠ و ٥٠
سارقان که پس از سرقت اتومبیل از بهشهر متواری شده ‌بودند، در نزدیکی ساری دستگیر شدند.

شفا آنلاین>اجتماعی>حوادث>سارقان که پس از سرقت اتومبیل از بهشهر متواری شده ‌بودند، در نزدیکی ساری دستگیر شدند.

به گزارش شفا آنلاین:خبرنگار ما در بهشهر گزارش می‌دهد چند روز قبل از سارقان و جیب‌برهای زبردست به اسامی قاسم گودرزی، غلام بختیاری و عزیزا... عبدا...‌وند به مغازه خرازی حاج رضا کیانی در بهشهر مراجعه كردند و حدود50 ریال جنس خریدند؛ سپس يك اسکناس20 تومانی به وی دادندتا پس از برداشت قیمت اجناس خریداری شده، بقیه را به آن‌ها بازگرداند. صاحب مغازه در صندوق را باز و یک دسته اسکناس خارج می‌کند و اسکناس ۲۰۰ ریالی را درون آن‌ها قرار می‌دهد و بقیه آن را هم سارقان مشتری‌نما پرداخت می‌کند.

در این موقع یکی دیگر از سارقان یک عدد زیر پیراهنی به مبلغ ۳۵ ریال خریداری و بر سر قیمت شروع به چانه زدن می‌کند و دو نفر دیگر از مغازه خارج و منتظر فرصت می‌شوند. خریدار پیراهن که طبق نقشه اقدام به این کار کرده بود، در مقابل پیراهن یک اسکناس ۲۰ ريالي و يك اسکناس پاره 10 ریالی و پنج ریال پول خرد به مغازه‌دار می‌دهد و از مغازه خارج می‌شود و جلو مغازه پیراهن را باز و برانداز می‌کند تا بلکه صاحب مغازه متوجه پاره بودن اسکناس ۱۰ریالی بشود و به وی اعتراضی کند تا آن‌ها نقشه خودشان را عملی سازند. مغازه‌دار بلافاصله متوجه پاره بودن اسکنامی ۱۰ ریالی شده و از مغازه خارج می‌شود؛ از مشتری خود مي‌خواهد كه اسكناس مذكور را تعویض کند. خریدار پیراهن وقتي كه از موفقیت رفقای خود مطمئن شد، اسکناس پاره را عوض کرد و از صاحب مغازه معذرت خواست؛ سپس از آنجا دور و به همدستان خود ملحق شد. هنگامی‌که سه سارق زبردست به هم رسیدند، بلافاصله به طرف دروازه ساری حرکت کردند تا از بهشهر خارج شوند. صاحب مغازه که پس از چند دقیقه متوجه نیرنگ مشتری‌هايش شده بود، خود را به شهربانی رساند و جریان را اطلاع داد. ماموران شهربانی بلافاصله برای دستگیری سارقان اقدام کردند و پس از فعالیت زیاد، متوجه شدند که سارقان به‌طرف ساری حرکت کرده‌اند. ماموران به تعقیب آن‌ها می‌پردازند و بالاخره پس از يافتن خودروي حامل سارقان، آن را متوقف و متهمان را دستگیر می‌کنند؛ پول و چک‌های مسروقه به صاحبش بازگردانده می‌شود و با روانه شدن سارقان به زندان جریان تحت تعقیب قانونی قرار می‌گیرد.

شکایت خانم الهه از کسانی که

به اسم او کلاهبرداری می‌کنند

خانم الهه خواننده رادیو اعلام کرد : عده‌ای به عنوان نمایندگان او، ‌ با صاحبان جشن‌ها قرارداد می‌بندند و پول می گیرند.

اكنون خانم الهه در صدد دستگیری نمایندگان قلابی خود برآمده است و مي‌گويد كه اين اواخر از جشن‌ها یا مجالس عروسي به او تلفن و شكوه می‌کنند که چرا دیر کرده است و می‌گویند مدعوین جشن در انتظارش هستند. وقتی از آن‌ها توضیح می‌خواهد، تعجب می‌کنند و می‌گویند ما با نماینده‌تان برای شرکت شما در جشن خود قرارداد بسته و به او پول داده‌ایم. چطور شما خبر ندارید؟ خانم الهه در ادامه مي‌گويد: هرچه قسم می‌خورم و می‌گویم من نماینده‌ای ندارم، باور نمی‌کنند و چون بسيار از این حوادث اتفاق افتاده، در صدد شکایت از این افراد ناشناس برآمده‌ام.

خانم الهه اضافه کرد: در شناسایی نمایندگان قلابی من، چند تن از کسانی‌که سرشان کلاه رفته است، حاضر شده‌اند به من کمک کنند چون آن‌ها این عده را دیده‌اند و قیافه‌شان را به ياد دارند. خانم الهه گفت : من تحقیق کرده‌ام؛ این عده که نمی‌دانم چند نفر هستند، به کسانی‌که قصد برپا کردن جشن و میهمانی‌های بزرگ را دارند،‌ مراجعه می‌کنند و به عنوان نمایندگان من با صاحبان جشن وارد مذاکره می‌شوند؛ مبلغی می‌گیرند و ناپدید می‌شوند. صاحبان جشن نیز به حساب اینکه خانم الهه را به جشن خود دعوت کرده‌اند،‌ به میهمان‌های خود وعده می‌دهند؛ در حالی‌که من از این قراردادهای قلابی بی‌اطلاع هستم. وقتي حوصله صاحبان جشن از دیر کردن خواننده‌شان سر می‌رود، با تلفن خانه‌ام تماس مي‌گيرند و هنگامي كه من از اين موضوع اظهار بي‌اطلاعي مي‌كنم، عصبانی می‌شوند. این وضع موجب نگرانی‌ام شده چون به حیثیت من لطمه وارد كرده است.

گزارش خبرنگار ما حاکی از اين است که شکایت خانم الهه پس از تسلیم به دادستان تهران، برای شناختن نمایندگان قلابی او به آگاهی فرستاده مي‌شود. جرم این افراد کلاهبرداری بوده و مجازات آن دو سال زندان است. خانم الهه با تاكيد بر اينكه به هیچ وجه در هیچ نقطه‌ای از ایران نماینده ندارد، گفته است: کسانی‌که خود را نماینده او معرفی می‌کنند، کلاهبردار هستند و باید تحت تعقیب قرار بگیرند. لطفا کسانی‌که با این نمایندگان قلابی روبه‌رو می‌شوند، آن‌ها را به پلیس تحویل دهند.قانون
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: