کد خبر: ۱۹۷۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۵ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - 2018May 30
تمبرها و مرسوله‌های چستی با افزایش رواج یافتن فناوری‌های الکترونیکی به‌تدریج جایگاه پیشین خود در جهان را از دست دادند ولی همچنان می‌توان شاهد نوآوری‌هایی در این زمینه بود که همگان را شگفت‌زده می‌کند.
  شفا آنلاین>اجتماعی> به‌تازگی سازمان پست آمریکا اقدام به معرفی یک نوع خاص از تمبر کرده است که می‌توان با خراشیدن سطح ان، رایحه مخصوصی را از آن دریافت کرد.

به گزارش شفا آنلاین:تمبرها و مرسوله‌های چستی با افزایش رواج یافتن فناوری‌های الکترونیکی به‌تدریج جایگاه پیشین خود در جهان را از دست دادند ولی همچنان می‌توان شاهد نوآوری‌هایی در این زمینه بود که همگان را شگفت‌زده می‌کند. از سوی دیگر بسیاری از ما خاطراتی با برچسب‌های آدامس دوران کودکی خود داریم که بوهایی خاص مانند توت‌فرنگی را داشتند.


حال شرکت چست آمریکا قصد دارد این خاطرات را برای ما زنده کندو مسئولان این شرکت اعلام کرده‌اند که به‌زودی تمبرهای پستی‌ای را ارائه می‌کنند که می‌توانند از خود بوی خاصی را ترشح کنند. این تمبرها دارای طرح بستنی‌های چوبی هستند ه هر یک از آن‌ها عطر مخصوص به خودش را دارد.

این تمبرها تعداد 10 عدد هستند و با نام هدیه‌های یخی شناخته می‌شوند. طراحی این تمبرها توسط دو طراح مشهور به نام‌های مارگارت برگ و آنتونیو آلاچیا و لزلی بادانی انجام شده است که هر یک بخشی از کار مانند طراحی طرح هنری، طراحی ساختار بو و غیره را بر عهده داشته‌اند.

در طرح اولیه قرار بود که هر یک از این تمبرها دارای بوی مخصوص به خود باشند و شامل رایحه‌هایی مانند توت‌فرنگی و هندوانه بوده و بتوانند با هم متفاوت عمل کنند. روش کار این است با خراشیدن سطح این تمبرها، بوی مخصوص به آن‌ها از تمبر یاد شده ترشح خواهد شد و این امر تمبرهای مربوطه را بسیار خاطره‌انگیز خواهد کرد. البته در فاز نخست تنها یک عطر خاص برای تمامی تمبرها عرضه خواهد شد ولی در آینده شاهد عرضه تمبرهای متنوع‌تری توسط این گروه خواهیم بود.

این تمبرها در بسته‌های 20 عددی در یک دفترِ خاص فروخته می‌شوند و قیمت‌گذاری آن‌ها برابر با 10 دلار آمریکا است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: