کد خبر: ۱۹۶۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - 2018May 26
حقيقت اين است كه در ماه پربركت رمضان هستيم و اميدوارم بركت اين ماه فقط براى ما گرسنگى و تشنگى نباشد و در پايان اين ماه همه اشتباهات ما پاک شود و مقدمه‎اى براى انسان و مفيد بودن براى جامعه ایجاد شود
شفاآنلاین>سلامت> هاشمى گفت: بعضى از بدخواهان براى توسعه ناوگان اورژانس زمينى هوايى و دريايى اذيت می‌كنند و چوب لاى چرخ مى‌گذارند.

به گزارش شفاآنلاین، سيدحسن قاضى زاده هاشمى وزيربهداشت در مراسم رونمايى از ٦ فروند هلكوپتر اورژانس(Emergency) هوايى كه در فرودگاه پيام برگزار شد، گفت: حقيقت اين است كه در ماه پربركت رمضان هستيم و اميدوارم بركت اين ماه فقط براى ما گرسنگى و تشنگى نباشد و در پايان اين ماه همه اشتباهات ما پاک شود و مقدمه‎اى براى انسان و مفيد بودن براى جامعه ایجاد شود.

وى با بيان اينكه با وجود كارشكنى‌ها و تحريم توانسته‌ايم بالگردهاى اورژانس را وارد كشور كنيم، گفت: تشكيل ناوگان هوايى از نوعى غير نظامى براى خدمت رسانى به مجروحان و بيماران(Patients) امروز به بهره بردارى مى‌رسد و كار بسيار سختى انجام شد.

هاشمى ادامه داد: بعضى از بدخواهان و دشمنان مردم ايران براى توسعه ناوگان اورژانس زمينى هوايى و دريايى اذيت می‌كنند و چوب لاى چرخ مى‌گذارند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: