کد خبر: ۱۹۶۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۸ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018May 21
شفاآنلاین:دکترایرج فاضل ،رئیس کل نظام پزشکی کشوربه دنبال انتشارگزارشی با عنوان "تبانی دراتاق عمل"،درنامه ای به دادستان تهران خواستاربرخورد قانونی و قضائی با روزنامه شرق ورسیدگی به مسایل واتهامات مطرح شده علیه جامعه پزشکی دراین گزارش شد.

برچسب ها: دکتر ، دادستان ، تهران
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
پرفسور علیرضا رنجبر
|
France
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
0
1
درود بر استاد دکتر ایرج فاضل دانشمند و ایراندوست که در سمت ریاست کل نظام پزشکی ایران جامعه پزشکی ایران را به درستی نمایندگی می‌نمایند و نشان می‌دهند که آنچه در درجه ی نخست برای جامعه ی پزشکی ایران اهمیت دارد سلامت مردم و خدمت به بيماران و مردم این مرز و بوم است.
هم آوا با استاد دکتر بهروز برومند فرهیخته میشوم که بدون شک راندن چنین افرادی با لباس پزشک از جامعه ی شریف پزشکی ایران و تنبیه و بستن شرکت های خاطی و همدست این پزشک نمایان که کوچکترین درکی از اهداف ورجاوند پزشکی و اصول اخلاقی و انسانی ندارند و حرفه ی شریف پزشکی را به اشتباه برگزیده اند، در نگاهبانی حیثیت و اعتبار جامعه ی پزشکی ایران نقش به سزایی خواهد داشت و درس عبرتی را نیز در پی دارد.
برای سلامت پایدار جامعه ی پزشکی از هیچ کوششی نباید دست برداشت.
در این روند و فضا وظیفه ی جامعه نیز خواهد بود که قدر خدمتگزاران و فرزانگان خود را بدانند و آنها را به گفتار و کردار ارج نهند.

با مهر

علیرضا رنجبر
بن - آلمان
میترا
|
United States
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
0
0
بادرود بر استاد گرامی،
درخواست تان بسیار به جا است وافشا ومجازات سوداگران پزشک نما تنها راه اعاده حیثیت از جامعه پزشکی وپزشکان شریف ودلسوز این مملکت است امید که هرچه سریع تر به درخواست تان رسیدگی شود.
بهروزبرومند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
0
1
بادرود به سرور دکتر ایرج فاضل ریاست کل نظام پزشکی که با دستوری شایسته و بایسته خردمندانه راهی درست برای برخورد بامشگلی را که سوداگران تجهیزات پزشکی و گدایان پزشک نما بوجود آورده بودند پیشنهاد نمودند.امید میرود که دادستان هرچه زودترنام شرکتهای داروپی رشوه دهند را از روزنامه شرق گرفته و همراه بیشترین مجازات برپایه قانون شرکت را مجازات نموده و نام پزشک نمای گیرنده را بدست آورده وهمگام با سازمان نظام پزشکی گناهکاران را نیز به کیفرگناه نابخشودنی خود برساند.
حاجیکلایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
0
0
درود بر دکتر فاضل عزیز و حرکت پسندیده و سنجیده ایشان
و همچنین ضمن تشکر از همراهی پروفسور برومند عزیز و پروفسور رنجبر نازنین که اینگونه مسائل دنیای پزشکی را از آن سر دنیا رصد می کنند.
به نظر یک مشکلی که در حال حاضر روزنامه نگاران جوان و در کل اصحاب رسانه با آن درگیر هستند ( و شاید هم خودشان خبر ندارند!) رسیدن به قله های پیشرفت از طریق دست یازیدن به گزارش هایی است که گاهاً با پوپولیست و یا شبه پوپولیست همراه است همراه است.اینکه یکی بخواهد گزارشی را منتشر کند و از طریق آن به شهرت برسد.
بهروزبرومند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
0
1
بادرود دوباره به سرور دکتر ایرج فاضل ریاست کل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران که با شجاعتی شگرف کمر به ستیز با نادرستی در کارهای پزشکی و بازی نمودن با سرنوشت بیماران نموده اند و دلاورانه دربرابر دسیسه های ضد مردمی ایستاده اند . با اندوه بسیار در برگ 13 روزنامه شرق چهارشنبه 20 خرداد زیر عنوان " نظر یک حقوقدان درباره نامه رئیس نظام پزشکی به دادستان " آنچه آمده نشان میدهد که حقوقداتن یاد شده آشنائی بایسته با حقوق مردم را ندارد. اگر هم به پرسشی در قانون پاسخئ داده نشده نباید حقوق مردم نادیده گرفته شود. شگفت انگیز است است که یک خقوق دان بگوید روزنامه حق دارد حقوق بیماران دردمندرا نادیده گرفته و اتهامات ناروائی را که به جامعه پزشکان شرافتمند وارد نموده فاش ننماید.اگر روزنامه ها نمیخواهند رشوه دهندگان به سزای کارهای نادرست خود برسند بازگونمون این نادرستی ها تنها بیماران را مظطرب مینمایدو برای تندرستی مردم زیانبار میباشد.!و بجای آنکه ازخواسته سرور دکتر فاضل ریاست کل نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران هواداری نمایند بخواهند که خواسته ایشان درباره فاش نمودن نام رشوه دهندگان و رشوه گیرندگان به بهانه حقوق روزنامه ها فراموش نگردد. همزمان با نادرستی برای آنکه سرور دکتر فاضل کوشش های خود را برای بهتر شدن رابطه بیمار پزشک به ثمر نرسانند به بهانه های بی ارزش از سرور دکتر فاضل خرده بگیرند. . بی شک سرور دکتر فاضل میدانند مبارزه با نادرستی هزینه دارد و همچون گذشته با رشادت آماده پذیرفتن هر آسیبی از سوی رشوه دهنده ها و رشوه گیرنده ها و کسانی که زیر نام حقوق مطبوعات درحالی که با دادن خبرها اظطراب بسیاردر بیمارا ن بوجود آورده اند نمیخواهند شرکت های نادرست و پزشک نماهای گدا رابه کیفر برسانند. از سرور دکتر فاضل درخواست مینمایم دستور دهند هرچه زودتر وکیل محترم نظام پزشکی جمهوری اسلامیایران رسما از روزنامه شرق و شرکت های رشوه دهنده شکایت بنماید تا دادستان برای احقاق حقوق بیماران بتواند شرکت ها و رشوه گیران نادرست را به کیفر گناهان نابخشودنی خود برساند.ایدون باد بهروزبرومند
ایرانی
|
Netherlands
|
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
با درود
جناب دکترفاضل،کارتان شایسته وجای قدر دانی دارد، لطفا کوتاه نیاییدواگر لازم است از مجاری قانونی کار را تا به آخر وافشای متخلفین ادامه دهید. پیروز باشید.
آبتین جنت سرشت
|
Canada
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله فرمودند:

اَلرّاشى وَ الْمُرْتَشى فِى النّارِ؛

رشوه دهنده و رشوه گيرنده در آتشند.
هیچگونه اغماض و یا محذوریتی نباید داشت . باید از طریق قانونی و با پیگیری قضایی مجرمین شناسایی و مجازات شوند . نویسنده مقاله روزنامه شرق هم باید به عنوان مطلع احضار و اطلاعات و یافته ها و مستندات خود را به منظور کمک به کشف حقیقت در اختیار دادگاه بگذارد . مانع تراشی یا حتی سکوت با هر توجیهی قطعا همراهی نمودن با مجرمین و تایید جرم است .
دكتر فرحناك اسدى
|
United States
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
با درود و تشكر فراوان از اقدام شايسته جناب دكتر أبرح فاضل رياست كل نظام پزشكى جمهورى اسلامى ايران در افشاء گرى رشوه دهندگان شركت هاى تجهيزات پزشكى و دارويي و رشوه گيران سودا گر پزشك اميدوارم كه با دستور دادستان محترم از روزنامه شرق با معرفى و مجازات قانونى اين تبه كاران آبرو و حيثيت جامعه پزشكى ايران و پزشكان دلسوز و خدمت گذار اين مملكت حفظ شود و رابطه بيمار و پزشك بخاطر عده قليلى
پزشك نما و سود جود خدشه دار نشود.
دكتر فرحناك اسدى
استاد طب اطفال، دانشگاه راش امريكا
مدیر پایگاه
بادرود وسپاس
سرکارخانم دکتراسدی
این پایگاه خبری آماده دریافت وانتشارمطالب ومقالات شما وتمامی پزشکان عزیزایرانی ازسراسرکشورمی باشد
باتشکر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: