کد خبر: ۱۹۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018May 21
پیرو اطلاعیه شماره 19 شنبه مورخ 29 اردیبهشت 97 بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی با گذر تدریجی یک سامانه بارشی در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در برخی نقاط به شرح زیر پیش‌بینی می‌شود
شفاآنلاین>سلامت> سازمان هواشناسی کشور برای غالب نقاط کشور، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه پیش‌بینی کرد.

به گزارش شفاآنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد پیرو اطلاعیه شماره 19 شنبه مورخ 29 اردیبهشت 97 بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی با گذر تدریجی یک سامانه بارشی در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در برخی نقاط به شرح زیر پیش‌بینی(Forecast) می‌شود.

دوشنبه 31 اردیبهشت: آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، کردستان، غرب اصفهان، شرق و شمال لرستان، غرب همدان، ارتفاعات کرمان‌.

سه‌شنبه اول خرداد و چهارشنبه دوم خرداد‌: آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی‌، جنوب اردبیل، ارتفاعات البرز در استانهای البرز و تهران‌، زنجان، قزوین، مازندران، گیلان مناطقی از زاگرس مرکزی و جنوبی در استان های چهارمحال و بختیاری، همدان، مرکزی، کردستان، کرمانشاه و لرستان، نیمه غربی اصفهان، شمال فارس، جنوب قم.

شایان ذکر است در روز سه‌شنبه با توجه به شدت ناپایداری، بارش تگرگ در برخی مناطق این استان ها دور از انتظار نیست‌.

با توجه به این شرایط (Conditions)توصیه می‌شود تمهیدات لازم جهت کاهش خسارات احتمالی بکار گرفته شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: