کد خبر: ۱۹۶۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴:۱۵ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018May 21
هر شخصی ممکن است بخواهد پوستی یکدست و بی نقص داشته باشد و هرچند می توان بسیاری از خال های ریز روی پوست یا کک مک ها را با آرایش پنهان کرد اما بسیاری همچنان دنبال روش هایی برای از بین بردن خال های پوست هستند.
شفا آنلاین>سلامت> اگر دوست دارید پوستی بی عیب و نقص و بدون خال داشته باشید  شما را با بهترین روش ها برای از بین بردن خال<Destroying the mole> آشنا می کنیم.


به گزارش شفا آنلاین:هر شخصی ممکن است بخواهد پوستی یکدست و بی نقص داشته باشد و هرچند می توان بسیاری از خال های ریز روی پوست یا کک مک ها را با آرایش پنهان کرد اما بسیاری همچنان دنبال روش هایی برای از بین بردن خال های پوست هستند.

برای از بین بردن خال های پوست قدم اول مراجعه به پزشک متخصص و در نهایت انجام یکی از روش های زیر برای از بین بردن خال های پوست است.


موثرترین روش ها برای ازبین بردن خال، لیزردرمانی

 از بین بردن خال های پوست به روش لیزردرمانی یک روش سریع و بدون درد است. بر اساس اینکه رنگ، سایز و عمق خال روی پوست شما چقدر است، لیزردرمانی به شما پیشنهاد می شود. لیزردرمانی در یک جلسه انجام نمی گیرد بلکه برای اینکه بتوان به نتیجه دلخواه رسید، باید طی چند جلسه این درمان انجام پذیرد. تعداد جلسات بستگی به نوع خال دارد و برای هر فرد متفاوت است. نکته ای که باید در نظر داشته باشید اینست که طی این پروسه پوست شما بسیار حساس شده و بهتر است چند روز پس از انجام لیزردرمانی در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.

 
موثرترین روش ها برای ازبین بردن خال، میکرودرم

میکرودرم نیز یکی از روش های جوانسازی پوست است که برای از بین بردن لکه های تیره روی پوست بسیار موثر است. همانند لیزردرمانی، میکرودرم بدون درد بوده و باید طی چند مرحله انجام بگیرد.


روش های خانگی نیز برای از بین بردن خالی های پوست وجود دارد که اغلب برای خالهای ریز و کمرنگ موثر بوده و می تواند آنها را کمرنگ کرده و از بین ببرند.


موثرترین روش ها برای ازبین بردن خال،  لیمو

از لیمو در بسیاری از ماسک های خانگی استفاده می شود. مرکبات بخاطر داشتن اسید سیتریک و ویتامین C، بهترین روشن کننده های پوست هستند که برای از بین بردن خال های پوست نیز موثر عمل خواهند کرد. آب لیمو و مقداری آب را با هم ترکیب کنید و با پنبه روی پوست بخصوص لکه ها و خال های پوست بمالید. این کار را هر روز انجام دهید تا نتیجه بهتری بگیرید.

همچنین می توانید با استفاده از ترکیب آب لیمو و شکر، یک اسکراب طبیعی برای لایه برداری از پوست و جوانسازی آن بسازید.

 
موثرترین روش ها برای ازبین بردن خال، سیب زمینی


پیش از اینکه بخواهید با دیدن سیب زمینی یاد سیب زمینی سرخ شده یا چیپس بیفتید! این را بدانید که سیب زمینی نیز می توانید در این بین بردن خال های پوست به شما کمک کند. وجود ویتامین B6، ویتامین C، پتاسیم، زینک و مواد معدنی دیگر در سیب زمینی موجب می شود این محصول خوشمزه به یک ماده کلاژن ساز تبدیل شده و در جوانسازی پوست و از بین بردن خال های پوست کمک کند. در راحت ترین روش می توانید سیب زمینی را حلقه حلقه کرده روی پوست به مدت ۱۰ دقیقه قرار دهید. یا سیب زمینی را در قطعات ریزتر تکه کنید و با آب لیمو ترکیب کرده روی پوست بمالید.

 
موثرترین روش ها برای ازبین بردن خال، سیر

سیر شاید یک ماده بدبو به نظر برسد اما در عین حال یکی از موادغذایی مفید برای سلامتی و همچنین پوست است. یک حبه سیر را با پشت یک قاشق له کنید و روی لکه های پوست یا خال های پوست بمالید؛ سپس روی آن را با چسب زخم بپوشانید و بگذارید ۴ ساعت بماند. چسب را باز کرده و دوباره این کار را انجام دهید. این کار را روزی سه بار و به مدت چهار روز انجام دهید تا نتیجه بگیرید.

 
موثرترین روش ها برای ازبین بردن خال، پیاز

پیاز سرشار از ویتامین های A، C و E است که آن را به یک آنتی اکسیدان قوی تبدیل می کند. پیاز یک ماده مفید برای محافظت از پوست بخصوص در برابر رادیکال های آزاد است. شاید ترکیب آب پیاز و آب سیر آخرین کاری باشد که بخواهید برای زیبایی پوست انجام دهید، اما باید بدانید این کار اگرچه سخت و بدبوست، اما نتیجه بسیار مطلوبی خواهد داشت.


موثرترین روش ها برای ازبین بردن خال،  سرکه سیب

سرکه سیب از جمله موادغذایی سالمی است که پیشنهاد می شود همیشه در خانه داشته باشید. سرکه سیب سرشار از آنتی اکسیدان هایی نظیر ویتامین A ،B Complex ،C و E است که به مرور زمان می تواند سالم ترین پوست را نصیب تان کند. با استفاده از سرکه سیب نه تنها همیشه پوستی جوان و بی نقص خواهید داشت بلکه می توانید لکه ها و خال های پوست را نیز از بین ببرید.banooyeshahr.




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: