کد خبر: ۱۹۵۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018May 16
به مناسبت روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی، دکتر مهدی شادنوش با صدور پیام تبریکی این روز را به فعالان عرصه ارتباطات حوزه سلامت استان سمنان تبریک و تهنیت گفت
شفا آنلاین>اجتماعی>به مناسبت روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی، دکتر مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با صدور پیام تبریکی این روز را به فعالان عرصه ارتباطات حوزه سلامت استان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش شفا آنلاین، متن پیام به شرح زیر می باشد:

به نام خدا
امروزه روابط عمومي ها به عنوان عناصر قوي در ارزيابي و تقويت برنامه ها و پيشبرد اهداف سازمانها تلقي شده و سازمانهاي پيشرو، به روابط عمومي به عنوان كانون تفكر مي نگرند.

بدون تردید، فعالیت های اطلاع رسانی مؤثر و ارتباطات دوسویه روابط‌عمومی راهگشای فردایی سرافراز و روشنو نیزموجب اعتمادسازی و مشارکت هرچه بیشتر در مسیر تحقق اهداف دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان است.

اینجانب ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی، از تلاش های مستمر و خدمات بی دریغ مدیر و کارشناسان روابط عمومی حوزه های تحت پوشش دانشگاه در اطلاع رسانی و پاسخگویی به موقع در حوزه سلامت، قدردانی می نمایم؛ از درگاه ایزد منان توفیق خدمتگزاری بیشتر و سلامت و سربلندی شما را مسئلت دارم.

دکتر مهدی شادنوش

رئیس دانشگاه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: