کد خبر: ۱۹۴۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018May 07
هشدار لازم به شرکت مذکور که سهم بالایی از تامین مواد دارویی از جمله ژل و بوتاکس... کشور دارد، ابلاغ شد
شفا آنلاین>سلامت>صبح امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۷ در جلسه صبحگاهی دانشجویان پزشکی بیمارستان حضرت علی اصغر، لوح تقدیر و سپاس انجمن متخصصین پوست ایران و مراتب احترام بابت اقدام استاد گرانقدر دکتر رزاقی آذر در دفاع از نام خلیج فارس و کنگره اخیر امارات متحده عربی، تقدیم شد.

به گزارش شفا آنلاین، در این جلسه بازرس انجمن متخصصین پوست ایران دکتر مرتضی حیدری با اشاره به تذکر کتبی و نامه اعتراض آمیز به شرکت ایپسن- برگزار کننده کنگره مربوطه در دبی- گفت: هشدار لازم به شرکت مذکور که سهم بالایی از تامین مواد دارویی از جمله ژل و بوتاکس... کشور دارد، ابلاغ شد.

در متن این لوح سپاس که در معرض حضور دانشجویان پزشکی و جلسه صبحگاهی تقدیم شد آمده است:

استاد گرانقدر و فهیم، پروفسور مریم رزاقی آذر

ضمن ارج نهادن به احساسات میهن پرستانه و ناشی از درک عمیق هویت ملی، تاریخ و تمدن ایران، بدینوسیله انجمن متخصصین پوست ایران همگام با مردم و سایر گروههای پزشکی مراتب تقدیر و سپاس خود را اعلام نموده و آرزومند سربلندی و سرافرازی همیشگی این زادبوم خواهیم بود.

بی شک دفاع از تمامیت آب و خاک ایران عزیز در هر سطح و توان، وظیفه تک تک هم میهنان بوده و پایبندی به ارزشهای ملی و بومی این سرزمین همگام با رشادت های آنان که جان فدای وطن کرده اند، همیشه قابل ستایش و قدردانی است.

خلیج فارس، نامی به قدمت بیش از دو هزار سال با وجود مدافعانی همچون شما همکار عزیز و حامیانی همچون ما، تا ابد خلیج فارس خواهد ماند.

Persian Gulf has been Persian Gulf since ancient time and it will be persian Gulf forever... .

با تجدید احترام
انجمن متخصصین پوست ایران








نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: