کد خبر: ۱۹۳۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۶ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018May 01
یکی از اولین نکاتی که تا حدود زیادی تکلیف بیمار را معلوم میکند وجود یا عدم وجود ذخایر چربی کافی برای تزریق چربی است.
شفا |آنلاین>سلامت>گاهی افراد به مامراجعه میکنند که با یک پیش زمینه ذهنی قصد تزریق ژل یا چربی را دارند ، در صورتی که معمولا برای هر فرد ،یکی از این دو میتواند بهترین راهکار درمان لاغری صورت <Slimming Facial Treatment>یا خالی بودن یک ناحیه از صورت باشد.

به گزارش شفا آنلاین:یکی از اولین نکاتی که تا حدود زیادی تکلیف بیمار را معلوم میکند وجود یا عدم وجود ذخایر چربی کافی برای تزریق چربی است.

بعنوان مثال : گاها اقایانی برای درمان لاغری صورت بویژه ناحیه گونه ،زیر چشم و ناحیه خالی زیر برجستگی گونه مراجعه میکنند که بسیار لاغر هستند و قاءدتا ذخایر چربی مورد نیاز برای برداشت را ندارند . در این حالت علیرغم نیاز به حجم بالای تزریق فیلر یا حجم دهنده ،عملا چربی از دایره انتخاب خارج میشود . گاه افرادی با خالی بودن تنها یک ناحیه محدود از صورت مانند خط خنده مراجعه میکنند در این حالت ترجیح ما استفاده از ژل های حجم دهنده خواهد بود، چرا که با یک بار تزریق عملا بین 6 ماه تا یکسال بسته به نوع ژل ، خط خنده پر خواهد بود. از سایر فاکتورهایی که در انتخاب عامل حجم دهنده تاثیر دارد ،میزان حجم مورد نیاز برای پر کردن صورت است .

افرادی که لاغری کل یا بخش عمده ای از صورت را دارند و تمایل به حجم گرفتن صورت به مقدار قابل ملاحظه ای دارند، چربی برایشان انتخاب اول خواهد بود.

البته با توجه به اینکه تزریق چربی باید طب سه مرحله انجام شود و از هر مرحله حدود 30% حجم تزریق شده باقی می ماند ، فرد باید بازه زمانی لازم برای این کار را در نظر داشته باشد.

پزشک آنلاین

دکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: