کد خبر: ۱۹۳۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018April 29
هفته آینده هیاتی از وزارت بهداشت به منظور بررسی نیازهای بهداشتی و درمانی دشت آزادگان، اعزام می‌شوند
شفا آنلاین>سلامت>وزیربهداشت از اعزام نمایندگانی از این وزارتخانه در هفته آینده برای بررسی نیازهای بهداشتی و درمانی دشت آزادگان در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر سیدحسن هاشمی در مراسم بهره‌برداری از بیمارستان شهدای صنعت نفت دشت آزادگان، اظهار کرد: هفته آینده هیاتی از وزارت بهداشت به منظور بررسی نیازهای بهداشتی و درمانی دشت آزادگان، اعزام می‌شوند. در حال حاضر بخش عمده‌ای از جوانان این شهرستان بیکار  و برای اعضای خانواده خود به دنبال شغل هستند.

وی ادامه داد: مردم تصور می‌کنند هر وزیری اختیارات بی‌حد و حصری دارد، اما استخدام در حیطه اختیارات سازمان امور استخدامی است و باید معاون رییس جمهور دستور آن را صادر کند.  بودجه مورد نیاز آن نیز  بعد از تصویب مجلس،  باید توسط سازمان برنامه و بودجه تامین شود. کار اصلی ما در وزارت بهداشت تربیت پزشک، پرستار، نیروی آزمایشگاه، ماما و کادر بهداشتی و درمانی، توسعه زیرساخت‌ها و گسترش تعداد مراکز بهداشتی و درمانی، تامین تجهیزات پزشکی(Medical Equipment) و تامین نیروی متخصص برای مناطق مختلف کشور است.  

هاشمی در ادامه بیان کرد: نامه‌های مردم را در زمینه مشکلات معیشتی و بیکاری گرفتم و حتما از طریق نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس، پیگیری خواهیم کرد. صرف داشتن بیمارستان و فضای فیزیکی کافی نیست، بلکه تامین نیروی متخصص و احترام به مردم نیز مهم است.

وزیربهداشت همچنین اضافه کرد: من روز چهارم جنگ تحمیلی و هشت ماه از سال ۶۰ را در سوسنگرد بودم و سقوط اول و دوم آن را از نزدیک دیدم.  خوشحالم که سوسنگرد پس از تخریب منازل و مغازه‌ها، با سرعت خوبی بازسازی شد. در عین حال تصور نکنید که یک وزیر، همه کاره است و می‌تواند همه مشکلات را حل کند، بسیاری از این مسائل در استان و با مدیریت استاندار توانا و سختکوش خوزستان، حل می‌شود.  استان خوزستان در بسیاری از موارد از جمله نفت و برق، ایران را تغذیه می‌کند و امیدواریم که بخشی از این بودجه‌ها در مسیر اشتغال و کمک به مردم هزینه شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: