کد خبر: ۱۹۳۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۰ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018April 28
مرکز کنترل و پیشگیری از امراض آمریکا با بیان افزایش نرخ تشخیص اختلال اوتیسم در این کشور اعلام کرد:‌ به رغم پیشرفت‌های به دست آمده در درک فیزیولوژی نهفته در این بیماری محققان کاملا در مورد این نوسانات مطمئن نیستند.

شفاآنلاین>سلامت>بر اساس گزارش‌های جدید، نرخ تشخیص اختلال اوتیسم در آمریکا هنوز رو به افزایش است و این یافته در تناقض با گزارشات قبلی است که نسبت به کاهش آمار مبتلایان خوشبین بوده است.

به گزارش شفاآنلاین،مرکز کنترل و پیشگیری از امراض آمریکا با بیان افزایش نرخ تشخیص اختلال اوتیسم در این کشور اعلام کرد:‌ به رغم پیشرفت‌های به دست آمده در درک فیزیولوژی نهفته در این بیماری محققان کاملا در مورد این نوسانات مطمئن نیستند.

اطلاعات جمع آوری شده نشان می دهد نرخ تشخیص بیماری اوتیسم در فاصله سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ میلادی به ازای هر ۶۸ کودک هشت ساله یک مورد بوده،‌ در حالی که در سال ۲۰۰۸ یک مورد در بین ۸۸ کودک بوده و دو سال قبل از آن یک مورد در بین ۱۱۰ نفر بوده است.

کارشناسان مرکز کنترل و پیشگیری از امراض آمریکا اظهار داشتند: آمارهای جمع آوری شده در سال ۲۰۱۴ نشان می‌دهد باید هوشیار بوده و از مطرح کردن ادعای پایان یافتن افزایش موارد تشخیص داده شده اوتیسم خودداری کرد.

این گزارش در مقایسه با نتایج به دست آمده در مطالعه گذشته افزایش ۱۵ درصدی داشته است.

به گزارش ساینس الرت، در حالی که این بیماری علائم اولیه دارد تشخیص آن تا زمانی که کودک به سن دو تا سه سالگی برسد قطعی نیست هرچند در این دوره بیماری پیشرفت خود را داشته است.

برچسب ها: سلامت ، اوتیسم ، فیزیولوژی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: