کد خبر: ۱۹۳۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018April 25
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز چهارشنبه در سفر به استان البرز ضمن بازدید از چند مرکز درمانی و بهداشتی البرز، در مراسم افتتاح همزمان 764 پروژه حضور یافت و تعدادی از طرح های درمانی در کیش، بندرعباس، شهرکرد و جهرم را به صورت نمادین از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح کرد
شفاآنلاین>سلامت 764 طرح بهداشتی و درمانی سراسر کشور عصر چهارشنبه با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کرج به طور همزمان افتتاح شد.

به گزارش شفاآنلاین، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز چهارشنبه در سفر به استان البرز ضمن بازدید از چند مرکز درمانی و بهداشتی البرز، در مراسم افتتاح همزمان 764 پروژه حضور یافت و تعدادی از طرح های درمانی در کیش، بندرعباس، شهرکرد و جهرم را به صورت نمادین از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.

مهمترین این پروژه ها 21 طرح خانه بهداشت، 6 طرح پایگاه سلامت، 4 طرح مرکز جامع سلامت، 6 طرح مرکز بهداشتی، 5 مرکز پیش بیمارستانی و بقیه سایر طرح های بهداشتی و درمانی بوده است.

همچنین با حضور وزیر بهداشت(Health) و علوم پزشکی دراستان البرز احداث و راه اندازی مرکز شیمی درمانی اطفال و تالاسمی در مجتمع پزشکی ودرمانی امام علی (ع) با مساحت 360 متر مربع و با اعتبار 340 میلیون ریال، احداث و راه اندازی مرکز جامع زنان کمالی به مساحت یکهزارو متر مربع با اعتبار 150 میلیاردریال و 160 تخت به بهره برداری رسید.

احداث و راه اندازی پایگاه اورژانس خیرساز با مساحت 120 متر مربع و اعتبار یک میلیاردو 600 میلیون ریال ، احداث و راه اندازی 4مرکز سی تی اسکن و آنژیوگرافی درمرکز درمانی شهید رجایی ، افتتاح مرکز سی تی اسکن بیمارستان(Hospital) امام حسن مجتبی(ع )، امام حسین (ع) و شریعتی و افتتاح پایگاه جدید اورژانس با هزینه یک میلیارد و 600 میلیون ریال، ازدیگر طرح های افتتاح شده دراستان البرزاست.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: