کد خبر: ۱۹۲۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018April 22
دانمشندان ژاپنی در حال انجام نوعی آزمایش ادرار هستند که برای تشخیص سرطان سینه، روده و نیز سرطان‌های شایع در دوران خردسالی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد
شفا آنلاین>سلامت>ترس از خونگیری، گریه و مقاومت در برابر آن یکی از مشکل‌های والدین دارای فرزند بیمار است که در آینده با روش تشخیصی جدید در دنیای پزشکی تا حد زیادی برطرف می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین، دانمشندان ژاپنی در حال انجام نوعی آزمایش ادرار هستند که برای تشخیص سرطان سینه، روده و نیز سرطان‌های شایع در دوران خردسالی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

دانشمندان موسسه هیتاچی مبتکر این شیوه شناسایی سرطان در یک پژوهش تیمی با محققان دانشگاه ناگویا اکنون در حال آزمایش نمونه ادرار بیش از ۲۵۰ داوطلب برای بررسی و تجزیه تحلیل اثر تومور‌های سرطانی بر ادرار انسان هستند.کارشناسان اعتقاد دارند به دلیل غیر تهاجمی بودن، نداشتن درد و نیز دقت بالا درنتیجه این شیوه شناسایی سرطان می‌تواند برای سرطان(Cancer) شناسان اطفال بسیار مفید باشد و کودکان همکاری بیشتری با تیم پزشکی کنند.

فناوری موجود در کیت شناسایی این آزمایش خون می‌تواند مواد زائد تولید شده به وسیله تومور‌های سرطانی را در نمونه‌های ادرار شناسایی کند و در آینده این شیوه می‌تواند سبب نجات جان میلیون‌ها انسان در سراسر دنیا و شناسایی زودهنگام سرطان شود.

محققان زمان نهایی استفاده از این شیوه شناسایی سرطان را در سال ۲۰۲۰ اعلام کرده اند.

کارشناسان هدف از ارائه این شیوه تشخیصی را شناسایی زودهنگام سرطان حتی در مناطق دور افتاده و محروم جهان، جلوگیری از انجام آزمایش‌های تهاجمی و ترس بیمار از انجام آزمایش و نیز کاهش هزینه‌های پزشکی اعلام کرده اند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: