کد خبر: ۱۹۲۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲:۰۱ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018April 21
درپی انتشارگزارش شفاآنلاین صورت گرفت:
شفاآنلاین :دکترمحمد جواد ظریف ،وزیر امور خارجه به دنبال انتشار گزارش های اختصاصی شفاآنلاین درباره برخورد تند و غیرقانونی مسولان برگزاری یک همایش و مسولان امنیتی امارات متحده عربی،با یک پزشک ایرانی، در پیامی ازپروفسور مریم رزاقی آذر، به خاطر اقدام شایسته اش در دفاع از هویت ملی و تاریخی خلیج فارس در دوبی قدردانی کرد.

به گزارش شفاآنلاین،در این پیام آمده است: گزارش شرکت فعالانه و موثر شما در سمیناری علمی - تخصصی در دوبی را ملاحظه کردم و از دفاع منطقی، همراه با استدلالی قوی و برخاسته از منشی اسلامی- ایرانی و متکی بر عزتمندی تان مسرور شدم.

متن کامل پیام به این شرح است:

به نام خدا

سرکار خانم دکتر رزاقی آذر

با سلام و احترام؛

گزارش شرکت فعالانه و موثر شما در سمیناری علمی - تخصصی در دبی را ملاحظه كردم و از دفاع منطقی، همراه با استدلالی قوی و برخاسته از منشی اسلامی- ایرانی و متکی بر عزتمندی تان مسرور شدم.

اینکه یکایک ما ایرانیان نسبت به تمدن گرانسنگ و ارزشهای مشترک خود در این پهنه سرزمینی و در درازنای تاریخ خود و نامهای تاریخی و هویتی آن و از جمله مهمترین آنها یعنی خلیج فارس و البته با احترام کامل به هویت و ملیت اقوام دیگر احساس مسئوليت می كنيم، غرورآفرین و مایه مباهات است. شما با اقدام شایسته خود، درسی بزرگ به دست اندر کاران و برگزار کنندگان و میزبانان خود دادید که هرگز نمی توانند حقیقت عجین یافته با هویت ملی ما ایرانیان را با ابراز عصبیتی منسوخ شده و در تضاد با همه قرائن و شواهد انکار ناپذیر تاریخی و علمی انکار کنند.

جمهوری اسلامی ایران همواره منادی برادری، اتحاد و همبستگی اسلامی با تمامی همسایگان خود بوده است، در عین حال به جد بر اصول وحدت ملی و سرزمینی خود پای می فشارد و اعتلای نام های تاریخی سرزمینی خود و از جمله خلیج فارس را بر خود فرض می داند.

برایتان سربلندی و توفیق روزافزون در انجام وظايف خطير پزشكی و فعالیت‌هایتان را از خدای بزرگ خواهانم.


محمد جواد ظریف
وزیر امور خارجه

گفتنی است،پروفسور مریم رزاقی آذر، فوق تخصص غدد و متابولیسم در جریان سفر اخیر خود به امارات متحده عربی که با هدف شرکت و سخنرانی در یک همایش علمی صورت گرفت هنگام سخنرانی و نام بردن از خلیج فارس، با مشکلات فراوانی روبرو شد که این ماجرا ازسوی پایگاه خبری،شفاآنلاین رسانه ای شد که بازتاب های جهانی داشت.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
بهروزبرومند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
بادرود و سپاس بسیار از سرور دکتر ظریف برای این ستایش شایسته و بایسته. همکاران پزشک و همه ایرانیان میهن دوست چشم به انتظار واکنش وزارت بهداری بویژه برای گوشمالی شرکت داروئی که به هنگام ازواکنش شایسته میهمان های خود هواداری ننمود میباشند.گذشته از ان باید از همه همکارانی نیز که واکنش شایسته ای را نشان دادند ستایش و سپاسگزاری گردد و به ویژه واکنش ارزنده مهربانو دکتر مریم رزاقی که بسیار ستودنی است و یادآوری شود که شاخاب پارس همواره خلیج بارس بوده و خواهد بود.
حاجیکلایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
با درود و تشکر از وزیر محترم خارجه سرور دکتر ظریف.
به نظر، وزارت بهداشت و تیم رسانه ای همراه از قافله عقب مانده است...
زهرا میرحسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
درود و سپاس از دکتر ظریف ،برای اینکه زیبایی و میهن پرستی و شجاعت این بانو پزشک را دیدن و شایسته ستایش نمودند .باشد که بزرگواران دیگر هم از این فعالیت بانو پزشک تقدیر بعمل بیاورند.
مریم شاهرخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
با عرض احترام به مقام محترم وزیر محترم جناب آقای دکتر ظریف ، که قدر دان تلاش ستودنی خانم دکتر رزاقی بوده اند و با این امید که دستگاه دیپلماسی هم بتواند با قدرت فراوان از ایران و ایرانی و نام خلیج فارس دفاع کند
کتایون رهنوردی
|
Canada
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
0
0
جناب اقای دکتر ظریف، از پشتیبانی شما نسبت به سخنان سرکار خانم دکتر رزاقی آذر در دفاع از حقیقت تاریخی و هویت ملی ایران و ایرانی سپاسگزارم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: