کد خبر: ۱۹۱۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - 2018April 11
اقدامات لازم برای اصلاح موادی از آیین نامه تاسیس مراکز جامع توانخشی که محل مناقشه بود، در حال انجام است و به زودی اصلاحات لازم اعمال می شود
شفا آنلاین>سلامت>رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: با دستور وزیر بهداشت، آیین نامه تأسیس مراکز جامع توانبخشی با کمک انجمن های علمی مرتبط اصلاح می شود.

به گزارش شفا آنلاین، محمد کمالی افزود: بر اساس ماموریتی که از سوی وزیر بهداشت برای اصلاح آیین نامه تاسیس مراکز توانبخشی به بنده محول شد، جلسات منظمی با حضور نمایندگان انجمن های علمی رشته های توانبخشی برگزار شد و با مشورت نمایندگان این انجمن ها و با در نظر گرفتن جمیعی نظرات، اصلاح آیین نامه تأسیس مراکز توانبخشی آغاز شده است.

وی افزود: اقدامات لازم برای اصلاح موادی از آیین نامه تاسیس مراکز جامع توانخشی که محل مناقشه بود، در حال انجام است و به زودی اصلاحات لازم اعمال می شود.

رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تاکید کرد: سعی بر این است، آیین نامه اصلاح شده را در اولین فرصت با معاون درمان وزارت بهداشت(Ministry of Health) مطرح و اصلاحات مورد نظر جمع بندی شود تا برای ابلاغ به وزیر بهداشت تقدیم کنیم. کمالی گفت: همکاران فعال حوزه توانبخشی مطلع باشند که دغدغه‌های آنان و موارد نیازمند اصلاح با کمک نمایندگانشان در انجمن های علمی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از فعالان حوزه توانبخشی خواست تا دغدغه هایشان را از مجاری معتبر و از مسیر انجمن های توانبخشی به کمیته اصلاح آیین نامه مراکز جامع توانبخشی منتقل کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار