کد خبر: ۱۹۱۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - 2018April 09
در جلسات قبلی کلیات طرح ساماندهی اهداء در مراکز درمان ناباروری به تصویب رسیده بود و کمیسیون بهداشت وارد بررسی جزئیات آن شد
شفا آنلاین>سلامت>سخنگوی کمیسیون بهداشت از بررسی جزئیات طرح ساماندهی اهداء در مراکز درمان ناباروری در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت که جنبه‌های حقوقی، فقهی و علمی این طرح مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش شفا آنلاین، احمد همتی در توضیح جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس،‌ گفت: در جلسات قبلی کلیات طرح ساماندهی اهداء در مراکز درمان ناباروری به تصویب رسیده بود و کمیسیون بهداشت وارد بررسی جزئیات آن شد. در جلسه امروز با حضور کارشناسانی از حوزه علمیه، مرکز پژوهش‌ها و مراکز ناباروری جنبه‌های حقوقی و فقهی و علمی مورد بحث قرار گرفت.

به گفته وی، با توجه به پیچیدگی‌های این موضوع قرار شد که ادامه بررسی جزئیات این طرح در جلسات دیگری مورد بررسی قرار گیرد تا مشکلات فقهی و حقوقی آن رفع شود.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس همچنین گفت: کمیسیون بهداشت کلیات لایحه حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان را به عنوان کمیسیون فرعی مورد بررسی قرار داد و آن را تصویب کرد.

همتی همچنین بررسی اولویت‌های این کمیسیون در سال ۹۷ را به عنوان دیگر موارد مطروحه در این جلسه برشمرد و گفت: قرار شد تمرکز بر روی نظارت بر اجرای قوانین مصوب مجلس باشد بخصوص طرح نظام سلامت، پرونده الکترونیک و پزشک خانواده که باید با دقت بیشتری بررسی شود.

وی همچنین با اشاره به انتخاب خاتمی از اعضای این کمیسیون برای عضویت در کمیسیون مشترک بررسی قانون خدمات کشوری، گفت که هشت نفر از اعضای این کمیسیون برای کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح یک فوریتی استفساریه تبصره یک ماده ۱۱۳ قانون جامع کنترل و مبارزه با دخانیات انتخاب شدند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: