کد خبر: ۱۹۱۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - 2018April 08
همانند سال‌های قبل سازمان نظام پزشکی مقدار تعرفه‌ها را به شورای عالی نظام پزشکی ارائه و شورای عالی بیمه مطابق با مصوبات آن رشد تعرفه‌ها را معادل با حداقل تعرفه‌های تورم صورت گرفته به هیات دولت ارائه کرده است
شفاآنلاین>سلامت> معاون نظارت و برنامه‌ ریزی سازمان نظام پزشکی با اشاره به اینکه هیات دولت در خصوص تعرفه‌های پزشکان هنوز تعیین تکلیف نکرده است، گفت: تاخیر در اعلام تعرفه‌ها سبب آسیب به جامعه پزشکی و مردم می‌شود.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر محمد جهانگیری  درباره تعرفه‌های پزشکان در سال ۹۷ اظهار کرد: همانند سال‌های قبل سازمان نظام پزشکی(medical) مقدار تعرفه‌ها را به شورای عالی نظام پزشکی ارائه و شورای عالی بیمه مطابق با مصوبات آن رشد تعرفه‌ها را معادل با حداقل تعرفه‌های تورم صورت گرفته به هیات دولت ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه هیات دولت در خصوص تعرفه‌های پزشکان هنوز تعیین تکلیف نکرده تا میزان دقیق آن مشخص شود، افزود:  در سال گذشته تعرفه پزشکان خرداد ماه اعلام و این مسئله سبب ۴ تا ۵ ماه عقب ماندگی در این خصوص ‌شد ولی در حال حاضر از فرودین ماه امسال افزایش تعرفه‌ها در نظرگرفته شده اما هنوز هیات دولت آن را اعلام نکرده است.

معاون نظارت و برنامه‌ ریزی سازمان نظام پزشکی خاطرنشان کرد: مقدار هزینه‌ها و دستمزدها باید طبق قانون کار انجام شود و درحال حاضر باتوجه به مشکلاتی(Problems) که در ارز کشور به وجود آمده و با افزایش دلار و تورمی که در حوزه‌های مختلف به وجود آمده در سال جاری نیز رشد تعرفه‌ها در نظرگرفته شده است.

جهانگیری تاکید کرد: باتوجه به اینکه امسال ذخایر کمتر بوده و افزایش تعرفه‌ها حدود ۱۴ تا ۲۰ درصدی است تاکید شده تا تعرفه‌ها هرچه زودتر اعلام شوند و شاهد افت کیفیت و افزایش هزینه‌ها نباشیم.

وی گفت: از آنجایی که بحث خدمات سلامت و کیفیت آنها در همه جای دنیا حرف اول را می‌زند تاخیر در اعلام تعرفه‌ها سبب آسیب به جامعه پزشکی و مردم می‌شود
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: