کد خبر: ۱۹۰۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - 2018April 03
صادرات ۲۴۰ میلیون دلاری تجهیزات پزشکی، هدف گذاری این حوزه در سال ۹۷ است.
شفاآنلاین>سلامت>مدیرکل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: صادرات ۲۴۰ میلیون دلاری تجهیزات پزشکی، هدف گذاری این حوزه در سال ۹۷ است.


به گزارش شفاآنلاین،رضا مسائلی مدیرکل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو در بازدید نوروزی کارکنان سازمان غذا و دارو که با حضور وزیربهداشت برگزار شد، با بیان اینکه در سال جدید اتفاقات مبارکی در حوزه تجهیزات پزشکی رخ خواهد داد، گفت: حوزه تجهیزات پزشکی بسیار گسترده است، در این حوزه ۲۳۰۰ شرکت تجهیزات پزشکی، ۵۵۰۰ نمایندگی کمپانی تجهیزات پزشکی و هزار تولید کننده تجهیزات پزشکی داریم و به همین دلیل این حوزه نیازمند توجه بیشتر است که با تدبیر وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو توانسته‌ایم قدم‌های خوبی را در این حوزه برداریم.

بازنگری دستورالعمل‌های تجهیزات پزشکی تا پایان فروردین

وی با اشاره به شعار سال ۹۷ گفت: کلیه دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های مربوط به حوزه تجهیزات پزشکی بازنگری کردیم و در ۲۹ اسفند سال گذشته پیش نویس آن را منتشر کردیم و تا آخر فروردین ماه این دستورالعمل‌ها بازنگری می‌شوند و در این زمینه مهم‌ترین راهبرد ما حمایت از تولید داخل و افزایش صادرات است.

مدیرکل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو عنوان کرد: هدف گذاری ما در سال ۹۷ صادرات ۲۴۰ میلیون دلاری تجهیزات پزشکی است؛ در واقع رشد ۱۰ برابری صادرات تجهیزات پزشکی در دستور کار قرار گرفته است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: