کد خبر: ۱۹۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - 2018April 02
پیرحسین کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور در پی تلاش‌های اصحاب رسانه در اطلاع رسانی خدمات و اخبار ایام نوروز به ریاست سازمان صداوسیما نامه ای نوشت.
شفاآنلاین>سلامت>سرپرست اورژانس در نامه ای به رئیس رسانه ملی از تلاش صدا و سیما به ویژه خبرگزاری صداوسیما، شبکه خبر، شبکه‌های 1، 3 و سلامت برای پوشش اخبار سلامت نوروزی تقدیر کرد.


به گزارش شفاآنلاین،پیرحسین کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور  در پی تلاش‌های اصحاب رسانه در اطلاع رسانی خدمات و اخبار ایام نوروز به ریاست سازمان صداوسیما نامه ای نوشت.

متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر عبدالعلی علی‌عسگری
رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

با سلام واحترام

همانگونه که حضرتعالی مطلع هستید امروز اطلاع رسانی و به روز بودن، نقش اساسی در روند توسعه و پیشرفت جامعه دارد.

آگاهی روزافزون مردم و ارتقای سطح فکری آنان مرهون تلاش‌ها و زحمات افرادی است که علم ودانش و تخصص خود را، صمیمانه وبی دریغ به دیگران تقدیم می‌کنند. ونیز آینده روشن این سرزمین وسلامت نسل امروز و فردای آن مدیون تلاش‌های است که به منظور ارتقاء فرهنگ سلامت وپیشگیری در کشور صورت می‌پذیرد.

اینک فرصت را غنیمت شمرده در کمال ادب و ارادت فرا رسیدن سال جدید (بهار ۱۳۹۷) ونیز اعیاد مبارک رجب المرجب خصوصا میلاد با سعادت امیرالمومنین علی (ع) به محضر عالمانه و اندیشمندانه حضرتعالی تبریک عرض کرده و بدین وسیله از برنامه ریزی، هماهنگی و همفکری و تهیه وپخش گزارشات ارزشمند و پوشش کامل فعالیت‌ها از روز‌ها و ساعت‌ها فعالیت صادقانه، پر تلاش وموثرشبانه روزی عزیزان فوریت‌های پزشکی وکادر سلامت وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی که تمام تلاششان را در راستای حفظ جان هموطنان عزیز داشته اند ودر این ایام تعطیلات به دور از خانواده بصورت جهادی خدمت رسانی نمودن را توسط همکاران پر تلاش صدا و سیما به ویژه خبرگزاری صداوسیما، شبکه خبر، شبکه‌های یک و سه سیما، شبکه سلامت همچنین همکاران گرانقدرتان در معاونت صدا و دیگر بخش‌ها و شبکه‌ها و برنامه ریزان و عوامل فنی و مدیریتی و اندیشه‌های راهبردی حضرتعالی متواضعانه تشکر و تقدیر می‌کنم و از خداوند متعال آرزوی موفقیت سربلندی وسلامت را برای شما وهمه همکاران عزیز را دارم.

خدای بزرگ یارتان و بازوی خیبرگشای مولا علی (ع) مدد رسان شما و همکاران گرامیتان باد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: