کد خبر: ۱۹۰۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - 2018April 01
امروز اوج بازگشت مسافران را از شمال کشور به سمت تهران شاهد خواهیم بود. پس از بار خروجی مشهد هم سنگین می شود.
شفا آنلاین>اجتماعی>رئیس پلیس راهور در مورد آغاز بازگشت مسافران گفت: امروز اوج بازگشت مسافران را از شمال کشور به سمت تهران شاهد خواهیم بود. پس از بار خروجی مشهد هم سنگین می شود.

به گزارش شفا آنلاین: رئیس پلیس راهور گفت: امسال 3 درصد افزایش کشته تصادفات در نوروز داشتیم.

سردار تقی مهری در حاشیه بازدید از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: امسال با توجه به اینکه هوا کاملا بهاری بود شاهد افزایش سفرها بودیم و براساس آنمارها تا صبح امروز سفرهای نوروزی 15 درصد افزایش یافت.

وی ادامه داد: با تلاش ماموران راهور و 5 هزار نیروی کمکی که در اختیار ما قرار گرفت امسال گره ترافیکی و در راه مانده نداشتیم،تنها ترافیک سنگین مقطعی را در شهر‌های شمالی و شهر‌های زیارتی شاهد بودیم.

رئیس پلیس راهور به موضوع کشته های تصادفات اشاره کرد و گفت: در نیمه نخست سفرهای نوروزی شاهد کاهش پنج درصدی تصادفات بودیم اما در نیمه دوم تلفات افزایش چشمگیری یافت و در مجموع متاسفانه تلفات رانندگی نوروزی امسال سه درصد بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه 85 درصد تصادفات فوتی به دلیل سرعت،سبقت غیرمجاز و عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی بود، تاکید کرد: براساس آمارهای اولیه فارس،کرمان،اصفهان،سیستان و بلوچستان و خوزستان رکورد داران بیشترین کشته های تصادفات رانندگی در نوروز بودند.

مهری افزود: در ایام نوروز بیشترین ترددها از جاده های در البرز،قزوین،مازندران، گیلان، قم و فارس بوده است.

رئیس پلیس راهور در مورد آغاز بازگشت مسافران گفت: امروز اوج بازگشت مسافران را از شمال کشور به سمت تهران شاهد خواهیم بود. پس از بار خروجی مشهد هم تا ساعاتی دیگر سنگین می شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: