کد خبر: ۱۹۰۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۹ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - 2018March 30
همسر بنده قصد خود را برای خودکشی اعلام کرده بود/ مرا به سختی شکنجه کرده‌اند
علیرضا صلحی که متهم به قتل همسر و مادربزرگ‌ خود به وسیله غذای مسموم است، با انتشار نامه‌ای سرگشاده خطاب به رئیس قوه قضائیه به بیان برخی از ابعاد ناگفته ماجرا پرداخت
شفا آنلاین>سلامت>به گزارش شفا آنلاین، علیرضا صلحی که متهم به قتل همسر و مادربزرگ‌ خود به وسیله غذای مسموم است، با انتشار نامه‌ای سرگشاده خطاب به رئیس قوه قضائیه به بیان برخی از ابعاد ناگفته ماجرا پرداخت. این‌ نامه توسط خانواده متهم در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است که عینا نقل می‌گردد:

ریاست محترم قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران
جناب آقای آیت الله لاریجانی
با سلام وصلوات بر محمد و آل محمد؛

به استحضار می رساند که اینجانب علیرضا صلحی پزشک عمومی به شماره نظام پزشکی ۱۳۵۱۸۴، مدت بیش از ۱۸ ماه است که با انتساب اتهامی واهی و از اساس کذب که هیچ نسبتی با سوابق اینجانب چه در حرفه پزشکی و چه در حوزه فعالیتهای اجتماعی‌ام ندارد؛ در زندان مرکزی تبریز محبوس می‌باشم و در تمام این مدت از سویی به خاطر اطمینانی که به بیگناهی خویش داشتم و ازسویی دیگر به سفارش وکلای خود و برخی صاحبنظران به جهت آنکه رسیدگی قضایی روند صحیح و متعارف خود را به دور از هرگونه حاشیه‌ای طی کند در برابر  انواع اتهامات وارده سکوت کرده و جز در دادگاه و در دفاع از خویش و آنچه در این مدت بر سر شرافت و حیثیت خود و خانواده‌ام آورده‌اند سخنی نگفته‌ام ولی اکنون و پس از ۱۸ ماه، داد نامه ای در محکومیت اینجانب صادر شده است که با نادیده گرفتن تمامی شواهد واضح و بین که گویای بری بودن اینجانب از اتهام انتسابی بود، حکم به محکومیت بنده داده است، آن هم محکومیتی از جنس سلب حیات.

به ۲ دلیل نوشته حاضر را به شکل سرگشاده خطاب به حضرتعالی می‌نویسم:
اول آنکه خود بارها بیان فرموده‌اید که در نظام اسلامی نباید هیچ مطلبی از انظار مردم پنهان باشد و من نیز به تاسی از حضرتعالی، مردم و افکار عمومی را امینان کشور عزیزم میدانم و دوم آنکه پس از ۱۸ ماه احساس میکنم که دیگر نه جای درنگ است و نه در خود واماندن و اگر زمانی هست برای تغییر جهت دادن هم اکنون است و من نیز حق دارم پس از ۱۸ ماه با مردم کشورم سخن بگویم و آنها از زبان من نیز بشنوند آنچه را که تاکنون تنها راوی‌اش افرادی خاص با تعلقاتی خاص بوده‌اند که آنچه گفته‌اند هیچ نبوده است جز شرح حال دروغ و نقل قول ناصحیح و عباراتی جعلی و قضاوتهایی کذب و استناداتی بر مبنای بهتان.

در ادامه اجمالا هیچ چیز به اندازه همین دادنامه‌ای که برای من صادر شده است، سفارشی بودن آن و صدور رای بر اساس مصلحت سنجی را رسوا نمیکند. همسر مرحوم بنده که اینجانب متهم به قتل وی میباشم ! مدتها قبل از این واقعه دردناک در چندین نوبت به صراحت از قصد خویش مبنی بر خودکشی صحبت کرده بود که قسمتی از آن در اظهارات برخی از شهود و قسمت مهمتر آن در پیامهایی که با بنده مطرح نموده بود و تماما” توسط پلیس فتا استخراج و ضبط شده است موجود است. آنچه در ادامه می‌آید تنها قسمتی از آن پیامهاست:
– واقعا دیگه نمیکشم، خسته شدم.
– من  رو هر وقت تونستی ببخش، خیلی اذیتت کردم.
– هم خودم رو عذاب میدهم و هم دور و برم رو عذاب میدهم. بقیه گناهی ندارن که !
– من نمیگم که بترسونمت. خدا شاهده نه تهدیده و نه واسه دل رحمی.
– من قبل از تو میرم. خیلی زود. خیلی خیلی زود. امیدوارم بخشیده باشی منو همین !
– همه پسوردهام رو برات ایمیل میکنم. بعد از من لطفا” همه رو دی‌اکتیو کن.
– خیلی از مردن می‌ترسیدم. خیلی زیاد. ولی الان دیگه نه. همین که به انتخاب خودم هست آرومم میکنه و ……

مرگ به انتخاب خود چه معنایی دارد؟ چطور ممکن است در دادنامه‌های ۵۳ صفحه‌ای که با توهم پرداختن به تمام جزئیات نوشته شده است، کلامی از این موضوع به میان نیاید؛ آن هم در حالیکه هم شخص بنده و هم وکلای محترم اینجانب بارها طی لوایح تقدیمی به این موضوع اشاره کرده‌ایم. چه دلیلی دارد جز آنکه طرح این موضوع در این به ظاهر دادنامه کل داستان بانی‌های این ۱۸ ماه را زیر سوال می‌برد و تمام اعتبار نداشته آن را مخدوش میکند؟
تنها همین یک مورد، نمونه‌ای است از خروارها نقص جدی در دادنامه که قطعا وکلای بنده پیگیر تمامی این نواقص خواهند بود. اما آنچه من بعنوان شهروندی جزء به بالاترین منتصب مورد اعتماد مقام معظم رهبری می‌گویم این است که برای من چاره‌ای جز نوشتن و انتشار این متن نمانده است.

این دفاع سرنوشت محتوم من است. همه چیز من است. وظیفه من است. مسئولیت من است. تعهد من است به شرافت خودم. علت من! افکار عمومی بسیار شایسته احترام است و در کشوری که براساس رای مردم اداره میشود، قطعا افکار عمومی جزء والاترین ارزشهاست ولی شایسته نیست که افکار عمومی آن هم از نوع جهت‌دارش که عامدانه و غرض ورزانه و آکنده از اطلاعات مخدوش و کذب است، در روند قضاوت مدخلیت داشته باشد. به همان طریق که شایسته نیست فرد گناهکاری به خاطر را ضی نمودن افکار عمومی از مجازات بگریزد؛ شایسته هم نیست که فرد بی‌گناهی به خاطر اغنای افکار عمومی مجازات گردد و این امر فرشته عدالت را سخت آزرده خاطر می‌سازد و حتی شرع مقدس در این امر تا آنجا پیش می‌رود که پیامبر عظیم الشان اسلام می‌فرماید: ”اگر امام مسلمین در عفو و بخشش خطا کند، مهمتر از آن است که در مجازات دچار خطا شود" حدیثی که آیینه تمام عیار اصل والای برائت و قاعده دراء می‌باشد.
– کسانی که این نوشته را می‌خوانند بایستی بدانند که مرا به سختی شکنجه کرده‌اند. به من می گفتند هر چه بخواهیم تو همان را خواهی گفت! اشتباه می‌کردند زیرا من آنچه را قبول نداشتم و حقیقت نداشت، زیر بار فشار و تهدید نمی‌پذیرفتم...

آنچه مقصود من از نوشتن این نامه بود، همین جا پایان می‌پذیرد. تنها چند کلمه باقی است:
اعتقاد دارم هیچ چیز مثل همین به ظاهر دادنامه، رسوایی مصلح سنجی را در رای صادره فریاد نمیزند. گاهی میگویم به خاطر برخی مصلحتها باید سکوت کرد و چشمها را به روی واقعیت بست اما این مصلحتها از نقطه‌ای خیر آغاز میشود و به شر ختم. از آغازش باید ترسید تا به آن ختم تاسف‌بار نرسید…

– رای صادره برای اینجانب با استناد تنها همان یک نمونه ذکر شده در مورد پیامهای واضح همسرم که به مثابه اقرار خود وی به اتفاقی است که افتاده است و نیز موارد متعدد دیگر، رایی است با تصوری واهی از مصلحت سنجی و قطعا زیر فشار اطلاعاتی است که به غلط به خورد افکار عمومی داده شده است و از تسلیم‌پذیری وجدان خبر میدهد و ناتوانی و درماندگی و سقوط و نه از قضاوتی شریف و معتبر که ادعایش میرفت.

من هیچ تعهدی جز به وجدانم نداشته و ندارم و برای مردن حاضرم. به جمیع مقدساتم قسم میخورم، حاضرم. هم الان و هرگز به خاطر نمی‌آورم که از مرگ هراسیده باشم و یا زندگی را تکدی کرده باشم ولی بگویید بدانم آیا درد مرا حس می‌کنید؟ داغان شدن و از پا در آمدن مرا حس می‌کنید ؟ این شکنجه بی‌دلیل مرا؟ آیا یک نفر نباید به این همه بی‌عدالتی اعتراض کند؟ همه باید بترسند؟! اصلا چرا باید بترسند؟ مگر نه آنکه پیامبر فرمود: هرگز امتی رستگار نمیشود ، مگر آنکه در آن حق مظلوم از ظالم بی‌لکنت زبان گرفته شود.

در نهایت بدینوسیله اعلام میدارم از لحظه انتشار این نوشته تا برآورده شدن شروط زیر که آنها را حق خود می‌دانم، دست به اعتصاب غذا می‌زنم:
۱- بدوا فراهم آوردن امکان مصاحبه حضوری در حضور وکلای اینجانب  و امکان ضبط و ثبت آن توسط ایشان، با خبرنگار یکی از خبرگزاری های غیر دولتی و مستقل کشور (با توجه به انتشار یک سویه اخبار کذب و به دور از حقیقت توسط شکات و متاسفانه بعضا عوامل قضایی)

۲- فراهم آوردن امکان ملاقات حضوری با سه تن از نمایندگان محترم مردم شریف تبریز ، آذر شهر و اسکو، که به استناد قانون اساسی کشورمان وکلای ملت هستند و اینجانب شهروندی از حوزه انتخابیه ایشان میباشم:

الف) آقای دکتر مسعود پزشکیان: به لحاظ جایگاه ویژه ایشان در هیئت رئیسه مجلس و اطلاعات مکفی پزشکی ایشان
ب) آقای دکتر احمد علیرضا بیگی: به لحاظ تجارب ارزنده ایشان در شورای تامین استان و نیروی انتظامی
ج) سرکار خانم دکتر زهرا ساعی: به لحاظ شان حضور در فراکسیونهای اجتماعی و حمایت از حقوق شهروندی در مجلس

۳- ارائه تعهدات لازم توسط مقامات قضایی به اینجانب و وکلایم در خصوص علت یابی حذف عامدانه و ناباورانه دلایل بین و مستدل موجود در پرونده که به بیگناهی اینجانب صحه می‌گذاشت ولی در صدور رای نادیده گرفته شده است و همچنین اخذ ترتیبات لازم با هماهنگی و اطلاع دقیق وکلای اینجانب جهت تسریع در امور فرجام خواهی از قبیل مراحل ثبت اعتراض ، تعیین موعد رسیدگی و ….

این آغاز راهی است که در مسیرش رنج بسیار و در انتهایش فضایی نامعلوم انتظارم را میکشد. من برای هر کسی که شاید نگرانم باشد میگویم که اگر بتوان اعتقادی خالصانه داشت به این که دنیا با ما آغاز نشده و با ما پایان نمیرسد دیگر تحمل این رنج و رنجهایی از این قبیل دشوار نخواهد بود و مرگ مسئله‌ای نیست اگر به درستی زندگی کرده باشی و من در خلوتی سرشار از خلوص خود را مطمئن از این امر یافته‌ام و باور دارم گروهی زود میمیرند، گروهی دیر و گروهی هرگز. امید آنکه من جزو گروه سوم باشم.

ومن یتوکل علی الله فهوحسبه
علیرضا صلحی
-۸/۱/۹۷- زندان مرکزی تبریز

غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۱
ایل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
0
0
در این دنیا هیچ چیز غیر ممکن نیست و همه چیز امکان پذیر است
ترنم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
1
0
این بنده خدا آدم خوبیه، الکی به خاطر جو خبری گرفتار شده. وگرنه چرا باید همسر و خانواده ش رو مسموم کنه؟ به نظر من اظهارات ایشون منطقی تر از اظهارات پدر همسرشه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
0
0
جناب بیگی به دیدارشان بروید و واقعیات را بشنوید
ناشناس
|
United Kingdom
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
من دکتر صلحی رو میشناسم و ایشون آدم خوبیه، فقط نمیدونم چرا اصرار دارن گناهکار نشونش بدن؟
زیبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
بابا ..... طرف تابلوعه که قاتله، اگه زنش میخواس خودشو بکشه چرا تو همه غذاها سم بریزه، تازه چه دلیلی داره یه دختر جوون و زیبا و تحصیل کرده خودشو بکشه
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
0
0
مملکتی که پزشک سالاری باشه، جز این انتظاری نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
0
0
در جواب خانوم زیبا باید بگم
با چه توجیهی میگی دختر جوان زیبای تحصیلکرده مرگ خود خواسته رو انتخاب نمیکنه
اشتباه شما اینه که فک میکنی مرگ خودخواسته رو آدم های فقیر و پیر و فلک زده انتخاب میکنن
پس روسلا کورشونوا سوپر مدل زیبای ۲۰ ساله قزاقستانی جوان و زیبا نبود؟
یا مریلین مونرو ؟
نویسنده ای چون صادق هدایت تحصیلکرده و باسواد نبود؟
گاهی آدمها در اوج کمال مرگ خودخواسته (اتانازی) رو برای پیشگیری از سقوط روزمرگی انتخاب میکنند.
با چه مستنداتی میگی طرف تابلو قاتله؟!!!
یه درصد فک کن طرف بی گناه باشه
صحبت زندگی یا عدم یک انسان در میانه
انقد بی رحم نباشیم لطفا.
بیطرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
0
0
چه دلیل مسخره ای اورده این پزشک .... ، شاید اینقدر این دختر تحت فشار روحی بوده که گفته خودکشی میکنم ، و هیچگاه صرف انتشار جملاتی دال بر خودکشی بدون اینکه از بحثهای قبل مطلع باشیم دلیلی بر ارتکاب خودکسی نیست، استدلال کردنش هم مثل نقشه ی قتل کودکانه اش مزحکه در ثانی چطور برای خودکشی با بقیه ی خانواده ی شوهرش هماهنگ کرده؟ مادربزرگ چطوری مرده؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
0
0
چه گویم که ناگفتنش بهترهست ،زبان دردهان پانسمان سرهست اینقدرازاین یاسمن داریم که این سمن هاتوش گمه
سعیده
|
Kyrgyzstan
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
0
0
به فرض اینکه خود دختر تو غذاها قرص برنج ریخته این آقا چرا گفته غذاها نذری بوده در حالی که غذاها رو خریده بوده و دوربین مداربسته رستوران تصویر این آقا رو ضبط کرده
یک نظر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
0
0
با سلام دو نکته ریز توسط وکلای این پزشک نادیده شده است که توصیه میشود جهت نجات جان پزشک اضافه شود :
1- دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز فقط در شهر تبریز بخش مسمومیت را در بیمارستان سینا که پر از مسمومین قرص برنج هست می‌گذرانند ، احتمال این واقعه چرا در پزشک فارغ التحصیل این دانشگاه نادیده شده!
2- در این نامه هیچ اشاره ای به غم پزشک شاعر نسبت به مرحوم همسر نشده است که از یک پزشک واقف به این همه آیات و روایات و حدیث و اخلاق و حکمت بعید است.
قاصد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
0
0
قاتل نامرد
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
0
شاید مقتول خودش قاتل بوده بیشتر زنها از سم برای قتل استفاده میکنند
حمیدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
0
0
باسلام، 1.غذا به وسیله این متهم آورده شده، 2. ثابت شده در غذا سم قرص برنج وجود داشته، 3. کس دیگری که از آن رستوران غذا خریده مسموم نشده=> احتمال اشتباه یا اتفاقی بودن ماجرا چقدر است؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
0
0
به استناد از پیامکهای زنت اقدام به کشتن وی کردی که خودش قصد خود کشی داشته در حالی خداوند در جایگاه عدل نشسته وتو .... به کیفرت خواهی زسید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
0
0
قضاوت در مورد اين موضوع خيلي سخته
بینام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
0
0
بازی با کلمات و جملات قصار نوشتن جهت موضوع رو عوض نمیکنه باید سند و مدرک باشه همه ی شواهد بر علیه دکتر صلحیه غذا از طریق اون به افراد داده شده حالا چون یه نفر مرده و توانایی دفاع نداره میگه خودش تو غذا سم ریخته برا خانواده امم اون ریخته چقدم به اندازه ریخته که فقط دختره مرده.دلم برا دختره میسوزه چقد جوون بود خدا به خانواده اش صبر بده و همه ما رو عاقبت بخیر کنه.خدایا لحظه ای مارو به حال خودمون وانگذار
تبریزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
0
0
اتفاقا چون خانم فرمودند قصد خودکشی دارند,انگیزه شما بیشتر شده جناب دکتر! این حرفها برای خودنمایی از جهت عزیز شدن است, اظهارات پدردکترصلحی را که جز مسموم شدگان است بخوانید,می فرمایند خوداین پدر غذا رابین فامیل پخش کردند و بعد قرصی که عروس مرحوم برای لاغری داده بود را همه خوردند! این 2موضوع چه ربطی به هم دارد؟به هرحال دست مرحومه به غذاها نخورده و نافی عدم وجود سمی نمیتواند باشد.
تبریزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
0
0
اتفاقا چون خانم فرمودند قصد خودکشی دارند,انگیزه شما بیشتر شده جناب دکتر! این حرفها برای خودنمایی از جهت عزیز شدن است, اظهارات پدردکترصلحی را که جز مسموم شدگان است بخوانید,می فرمایند خوداین پدر غذا رابین فامیل پخش کردند و بعد قرصی که عروس مرحوم برای لاغری داده بود را همه خوردند! این 2موضوع چه ربطی به هم دارد؟به هرحال دست مرحومه به غذاها نخورده و نافی عدم وجود سمی نمیتواند باشد.
یاس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
0
0
سلام هیچ کس در مقام نیست جان یک انسان را بگیرد اما در کشور ما باید بگوئید هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست یک طرف دکتر هست یک طرف خانواده ای که با هزار زحمت دخترشون بزرگ کردن اگه کسی دختر داره میدونه چی میگم اگه بخواست خودش بکشه میرفت خونه پدرش یا مهریه اش می گرفت یه خونه می گرفت زندگی میکرد کسی که یک دکتر انتخاب ش کرده حتما درس خونده بوده پس نمیشه بگویی خودکشی
ناشناس
|
France
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
0
0
احتمالا پیام ها رو خودش از گوشی خانمش فرستاده باهوش ها !بعدش هم پاک کرده که خانمش نبینه ،چرا اون خانم از این پیام ها برای دوستانش ارسال نکرده ویا صحبتی نکرده این آدم قاتل ماهری هست و همه کارهاش از روی نقشه بوده
باران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
0
0
همه چی بکنار

آخه انگیزه ش از قتل چی بوده ؟!!
فهیمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
0
0
اگه دکتر قاتل نبود اینهمه دروغ نمی گفت داستان نمی‌گفت که آش خورده و سیره و یا اینکه از روز قبل تعداد افراد خانواده اش را پرسیده بودند که به این تعداد نذری آوردند.کسی که غذا را آورده و نخورده و دروغ هم راجع به نذری بودنش گفته .قاتله. ....
عقل میگه این فرد قاتل بی وجدانه.
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
0
0
سلام
خدا ب دادش برسه
انسان خیلی کارها انجام میده ک بعدا میفهمه چیکار کرده
لعنت بر غرور و لجاجت ک تا ته باتلاق میبرتت ...
کاش با هم مهربونتر باشیم و قدر همو بیشتر بدونیم...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
0
0
سلام
بنده آقای دکتر رو از نزدیک میشناسم و تا اونجایی ک ایشون رو میشناسم چنین روحیاتی رو در ایشون سراغ ندارم و اما اونهایی ک میگن ایشون قاتله و باید ب کیفرشون برسن ب اونها میگم ک اینقدر راحت رای برا خودتون صادر نکنید مگه شماها کی هستین و در چ جایگاهی هستین ک ب این سادگی میخواهید رای ب کسی بدین اونم از نوع سلب حیات اگر ایشون گناهکار نباشن ک من میدونم قطع ب یقین اینطوره اونوقت در پیشگاه احدیت چی دارین برا گفتن
العاقل یکفی بلاشاره
سید حسن موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
0
0
به نام خالق هستی که با یک ویروس که دیده نمی شد میتواند ما را فلج یا زندگی های تک تک ما را مختل کند
سید حسن موسوی هستم نگهبان سیلوی گرگان ،خادم مصلی وحدت گرگان
در ادامه ،شایدها
شاید پزشک وقتی غذا را تحویل گرفت غذا را در ماشین گذاشت و لحظه یا لحظاتی جایی رفت مثلا مغازه مثلا صحبت کوتاهی با یک نفر و کسی که دشمن حالا پزشک یا خانم ش بود درب ماشینش را باز کرد و غذاها را آلوده کرد و یکی را نکرد بخاطر اینکه معمایی رخ دهد!
غذا را پدر دکتر تقسیم کرد پس دکتر اگر قصد کشتن همسرش را داشت باید خودش تقسیم کننده بود تا آلوده را به زنش بدهد ،شاید غذای سالم توسط پدر دکتر به عروس ش داده میشه و قتلی رخ نمی داد
هر کی نقشه کشید وقت کافی نداشت چون غذاها خوب آلوده نشد وگر نه همه فونت میکردند ،فرض کنید همه فوت میکردند آیا یک فرد عادی نه دکتر تحصیل کرده پدر و مادر و برادر و مادر بزرگش و زنش را میکشد آیا با عقل جور در می یاد درسته من خواندم و مطالعه کردم که پسر پدر را کشت یا مادر را کشت ولی این همه را که نمی کشد هر چی هم اگر اختلاف داشته باشند که نداشته اند ....امروز در هر خانه ای با توجه به مشکلات انسان صبرش تمام میشود و حرف مرگ یا کشتن میزند ولی نباید دال بر این حرف ها گذاشت
باید بررسی هاش مختلفی روی این پرونده شود باید دکتر را آورد در صحنه و ماجرا را از اول تا آخر اجرا کرد شاید یک نکنه فراموش شده باشد که کلید یا سرنخ این معما باشد
شاید زن دکتر را کسی دیگر میخواست ولی پاسخ رد داد
شاید دکتر به دختری دیگر قول ازدواج داد اما رفت سراغ این خانم
شاید مالک رستوران دیگری !میخواست رستوران فعلی را بد نام کند و کارگری را فرستاد تا چند وقتی در این رستوران کار کند و غذایی را آلوده کند تا مالک رستوران متهم به قتل به دلیل آلوده بودن غذا شود و رستورانش بسته شود تا آن رستوران منفعت بیشتری ببرد
شاید گوشتی که رستوران میخرید ارزان بود و رستوران رقیب خریدار آن گوشت بود اما مالک رستوران مانع فروش به آن رستوران میشد و رقیب برای او نقشه کشید
من هر چند وقت یاد بیگناه زندان رفتن خودم می افتم و ذهنم میره روی دکتر تبریزی و یا مردی که ۵ سال بیگناه زندان افتاده بود چون نگهبان هستم مطالب را می نویسم شاید خدا با یک کلمه با یه حرف مامور بررسی را، یا کسی که این مطالب را میخواند را به یاد آورد و در ذهنش شاید ی بوجود آورد که به حقیقت این مرگ نامعلوم ختم شود....شاید رستوران اجاره ای باشد م مالک آنجا میخواهد او را بلند کند اما بلند نمیشود شاید اختلافاتی بین افراد دیگری بوده است و متاسفانه وسط این اختلافات دکتر وسط آمده و متهم به قتل شده
کاش من مامور بودم و حتی از گرگان می رفتم تبریز و تا جایی که توان داشتم این موضوع را بررسی میکردم در سیلو گندم راننده ای در محوطه سیلو سنگ های بزرگ را خالی میکرد و بجای آن گندم از بار قبلا در بین راه کم میکرد نقطه کور بود و دوربین نداشتیم در آن زاویه ،به راننده ای شک داشتم رفتم گوشی یم را در حالت فیلم برداری گذاشتم و راننده آمد و سنگ پیاده کرد ...گوشی را آوردم و فیلمش را چک کردم و دیدم بله درسته همین آقاست
سفارش میکنم تحقیقات گسترده ای بکنید حتی به کسانی که اصلا شک ندارید از اطرافیان دکتر حتی از اطرافیان همسر دکتر از دانشگاه دکتر از تمام چیزهایی که زندگی یک فرد را تشکیل میدهد شاید سرنخی بوجود آید و بیگناهی دکتر رقم بخورد البته دکتر دیگر کمرش ،آبرویش ،آینده اش ،انگیزه اش اهدافش و .....از بین رفت ولی خدا باز هم بزرگ است ما انسانها با روش های مختلفی آزمایش میشویم یه موقع گناهی که میکنیم در جایی ،رد میشویم ولی جایی دیگر خطای که بزرگتر از آن است ما را گرفتار میکند تا خدا را بهتر بشناسیم
به امید اینکه گناه نکنیم ،و در دام دیگر گناهانی که نکردیم نیفتیم و به امیدی آزادی تمام بی گناهانی که نتوانستند خوب عنوان کنند یا ...و متهم شدن
چشمی که خواب است راحت بیدار میشود اما چشمی که خودش را به خواب زده !! دیر بیدار میشود
نیکنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
0
0
من خودم چند ماهی با اقای دکتر در بند ۱۲ بند مشاوره و اصلاح رفتار هم بند بودم. ایشان بسیار ادم بسیار آرام و متواضع مهربان و با ادبی بودن. با ازاد شدن وکیل بند قبلی ایشان به عنوان وکیل بند جدید معرفی شدن. وقتی ایشان وکیل بند شدن اوضاع نابسامان بند بهتر شد . قبلا تو بند مواد و شبشه خیلی زیاد بود و براحتی هر کس میخواست گیر میاورد . با آمدن ایشان بند خیلی تمیزتر شد کنترل بیشتر شد و شب و روز زحمت میکشیدن.
حتی بعضی وقتها به اتاقهای بند می امدن و برای زندانیان صحبت میکردن و التماس میکردن که به خانواده هاتون و خودتان رحم کنید پولهایی که با هزار زحمت با این اوضاع اقتصادی برای شما میفرستند به مواد و شیشه و .‌‌.. ندهید و از ته دل میگفتن و بغز میکردن. و خیلی زحمت کشیدن تا بند از لحاظ تمیزی از بابت مواد پاکترین بند زتدان شد.
از ته دل برایش ارزوی سلامتی و آزادی دارم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
0
انشاءالله خداوندهرچه زودتر کمکش کنه و بی گناهی اش آثبات بشه
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
صرفا یک پیامک دلیل بر اثبات خودکشی نیست چون همین الان گوشی خانومم دستمه میتونم هر پیامی میخوام باهاش به گوشی خودم بفرستم
شبنم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
0
0
خوب اگرم این زن بنده خدا پیام زده خودم رو میکشم لابد دلیلی داشته لابد دکتر کاری کرده بوده که این بنده خدا گفته خودم رو میکشم .وبعد اینکه اینا که خانم وخانواده همه لاغرن چرا پدرشوهر میگه نا همه قرص لاغری میخوردیم وبعدم چرادکتر دروغ گفته غذا نذریه واینکه همه غذاها الوده بوده نه فقط یکیش
ناشناس
|
Kyrgyzstan
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
0
0
با سلام‌ و احترام به تمامی افرادی که اظهار نظر کردن بنده به نوبت خود خواستم‌ بگویم‌ اگر خدارو باور داشته باشیم‌ مطمین‌باشیم‌قضاوت بسیار سخت است اکر ذره ای مغرضانه ، از روی شک و... صحبت‌کنیم و سلب حیات رو از کسی بگیریم در واقع محاربه با خدا کردیم امیدواریم خداوند کمک‌ کند.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
0
0
من با خانم ایشون همکار بودم.یکبار هم خانوادگی رفتیم بیرون....اصلا و اصلا و ابدا خانواده بدی نبودن.خیلی مهربون به هم و با شخصیت.بخصوص خانم مهندس المیرا..
کاش بیشتر روی پرونده تحقیق میکردن...
اخه کسی نمیتونه که مادربزرگ خودش رو هم بکشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
لا حول ولا قوه الا باالله والعلی العظیم
بی طرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
0
بسم الله الرحمن الرحیم اینکه می گوید زنش به او پیام داده است و حرف از خودکشی زده دلیل نمی شود چون امکان دارد خودش گوشی خانمش را برداشته باشد و با گوشی خانمش به خودش پیام داده وسپس پیام را از گوشی خانمش حذف کرده و پیام موجود در گوشی خود را برای اجرای نقشه باقی گذاشته است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
کسی رو قضاوت نکنیم قاضی خداست انشالله زودتر بی گناهیشون ثابت بشه
بی نام
|
United States
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
0
0
امان از کسایی که میخواند زندگیشونو رو ویرانه های زندگی بقیه بسازند...نفرات سوم رابطه ها
سید حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
0
0
زندانی دو نوع داریم : یکی گنهکار دومی بیگناه ....و زندان شدن سخته اما برای دومی سخت تر است .کسی درک میکنه که تجربه کرده باشد
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
0
0
به این نکات توجه نکردید اولا بیشتر اوقات مخصوصا توی قتلها پای یک زن درمیان هست دوما وای بحال روزی که این راز برملا بشه که باعث میشه مثلا زنی مثل زن دکتر ارزوی خودکشی کنه دوما ،این ارزوی خودکشی میشه یه جرقه عالی برای یک جنایت شاید بهتر هم باشه که همه را باهم بکشه تا همه مال واموال پدرو مادرهم برداره وبره صفا سیتی با دوست دخترش،سوما دکتر مظلوممون قبلا برای اینکه نمره اش بره بالا رقیباش توی دانشگاه را مسموم کرده بود تا کمتر درس بخونن ونمرشون بیاد پایین پس ماشالا تجربش تو مسموم کردن دسته جمعی انسانها بالا بوده، چهارما غذا نذری نبود و خودش خریده بود پنجما خودش لب به غذا نزده بود مثلا چون اش خورده بوده سیر بوده که اثری از آش هم پیدا نشد ششما ،رفته بوده جلسه بخاطر همین غذا کوفت نکرده که اثری از جلسه هم پیدا نشد هفتما دکترجان اسمون به ریسمون نباف تو باید بمیری وبری بالای دار قاتل جنایتکار
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
0
0
یکی گفته ثبت شده که غذا سمی بوده ! اگر سمی بوده چرا یک پرس غذایی که برای پزشک گذاشتند که بعد از جلسه ای که به قول خودش داشته و اگر داشته هم نگفته !! چرا آن غذا سالم بوده ؟؟
گاهی کارشناسان زود تصمیم میگیرند!
شاید دکتر حالا آن روز با خانمی قرار داشت و به همین علت نتوانست بگوید من با خانمی قرار دارم
!و شاید بخاطر همین که با آن خانم قرار بگذارد گفت آش خوردم تا به خانواده بگوید که سیر هستم و سر قرار برود !! تا به قرارش برسد ! چون این حرف ها کذب در آمد او را دستگیر کردند و الا با توجه به پیامک هایی که به پزشک تبریزی ازسال کرده که من زودتر از تو می میرم ببخشید دست خودم نیست من شما را هم ناراحت میکنم پس معلومه که زنه خودکشی کرده!!
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
0
0
از طرفی کارشناس ها میگویند غذا سمی بوده ! اما همان کارشناسها میگویند قرص برنج بوی زیادی دارد اما چطور اینها خورده اند و متوجه نشدند !! مثل اینه که یک لباس بوی ادکلن زیادی بدهد اما افرادی آن لباس را به تن کنند اما از بوی ادکلن آن خبر دارد نشوند ! مگر میشود؟؟؟؟
پس غذا سمی نبوده !
کار نداره کارشناس های محترم چند غذا را آلوده به سم برنج کنید بعد در مقابل افراد بی خبری بگذارید ببینید بوی آنرا حس میکنند؟ این آزمایش را حداقل برای ۵۰ نفر آزمایش کنید چون شاید افرادی مشکل بویایی داشته باشند.
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
0
0
اگر خداوند یک عنکبوت را مامور کرد تا جان پیامبر را نجات دهد خداوند می تواند یک انسان دیگر را برای نجات یک پزشک مامور کند درست است که یک پزشک به اندازه یک پیامبر نمی باشد اما تک تک انسانها نزد خداوند اعتبار و حرمتی دارند تا جایی که می گویند آبروی مومن آبروی خانه خداست و کسی که آبروی مومنی را ببرد انگار که خانه خدا را خراب کرده است
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: