کد خبر: ۱۹۰۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - 2018March 29
برای نخستین بار در استان قزوین یک بانوی کارشناس توانست نظر اعضای شورای شهر را با برنامه های خود جلب کند و به عنوان شهردار محمدیه برگزیده شود.

شفا آنلاین>اجتماعی>سخنگوی شورای شهر محمدیه گفت: با اکثریت آرای شورای شهر محمدیه مریم نخستین به عنوان اولین شهردار زن در استان قزوین انتخاب شد.

به گزارش شفا آنلاین: امید منفر اظهارداشت: برای نخستین بار در استان قزوین یک بانوی کارشناس توانست نظر اعضای شورای شهر را با برنامه های خود جلب کند و به عنوان شهردار محمدیه برگزیده شود.

منفرد بیان کرد: خانم مریم نخستین که به عنوان یکی از چند نامزد شهرداری این شهر در معرض قضاوت شورای شهر قرار داشت توانست با نظر اکثریت آراء اعضا شورا به عنوان نخستین زن شهردار برای مدیریت شهر محمدیه انتخاب شود.

سخنگوی شورای شهر محمدیه یادآور شد: در هفته های گذشته گزینه های متعددی با برنامه های متفاوت برای شهرداری محمدیه مورد بررسی اعضا شورا قرار گرفت و در نهایت ظهر امروز پنجشنبه به گزینه نهایی رسیدیم که پس از طی مراحل قانونی خانم نخستین به عنوان شهردار محمدیه بزودی مسئولیت مدیریت شهری در محمدیه را بر عهده خواهد گرفت.

وی اظهارداشت: با این انتخاب خانم دکتر مریم نخستین به عنوان اولین شهردار زن تاریخ شهرداری محمدیه و استان قزوین بعد از تایید و صدور حکم توسط استاندار قزوین فعالیت خود را در هفته های اینده آغاز خواهد کرد.

منفرد اظهارامیدواری کرد با شروع به کار شهردار جدید روند توسعه شهری در محمدیه شتاب گیرد.مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: