کد خبر: ۱۸۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۴ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - 2018March 26
با توجه به سیاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در راستای افزایش مشارکت بانوان در مجموعه مدیریتی این دانشگاه، مطالعات و اقدامات لازم پیرامون شناسایی بانوان توانمند انجام شده و بانوان در پست‌های مختلف مدیریتی منصوب شده اند
شفا آنلاین>سلامت>دکتر مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفت‌وگو با روابط عمومی دانشگاه در خصوص وضعيت انتصاب مديران زن در سطوح مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، بیان داشت: با توجه به سیاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در راستای افزایش مشارکت بانوان در مجموعه مدیریتی این دانشگاه، مطالعات و اقدامات لازم پیرامون شناسایی بانوان توانمند انجام شده و بانوان در پست‌های مختلف مدیریتی منصوب شده اند. به گونه‌ای که در حال حاضر در همه سطوح مدیریتی شاهد حضور بانوان توانمند در دانشگاه هستیم.

به گزارش شفا آنلاین، وی افزود: مستندات موجود در دانشگاه نشانگر آن است که در سال 1396 نسبت به سال 1392، رشد 63 درصدی در خصوص انتصاب مديران زن در سطح دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان رخ داده است.

در پایان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برای تمامی بانوان ایرانی به ویژه بانوان شاغل در این دانشگاه آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون نمود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: