کد خبر: ۱۸۸۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - 2018March 18
از مراکز مختلف بهداشتی و درمانی، انستیتو پاستور ایران و یکی از شرکت های تولید داروی ایرانی بازدید کردیم که نشان دهنده پیشرفت های ایران در حوزه سلامت است
شفاآنلاین>سلامت> وزیر بهداشت موریتانی گفت: افتخار می کنم که به ایران آمدم تا زمینه ارتقای همکاری های حوزه سلامت دو کشور را با کمک وزیر بهداشت ایران فراهم کنیم.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر «کان بوبکر» در حاشیه امضای تفاهم نامه جامع همکاری های حوزه سلامت ایران و موریتانی، اظهار داشت: از بخشی از ساختار بهداشتی و درمانی ایران که از خانه های بهداشت (Health)آغاز می شود، بازدید کردیم.

وی تصریح کرد: از مراکز مختلف بهداشتی و درمانی، انستیتو پاستور ایران و یکی از شرکت های تولید داروی ایرانی بازدید کردیم که نشان دهنده پیشرفت های ایران در حوزه سلامت است.

وزیر بهداشت موریتانی گفت: مراکز بهداشتی و درمانی ایران بر اساس استانداردهای بین المللی فعالیت می کنند و تحت تاثیر پیشرفت های ایران در این حوزه قرار گرفتم.

بوبکر اضافه کرد: در ایران ارتباط قوی و بسیار خوبی بین دانشگاه و فناوری وجود دارد و شرکت های دانش بنیان در حوزه سلامت توانسته اند رشد خوبی داشته باشند که مورد تحسین است.

وی اظهار داشت: ایران و موریتانی در حوزه های مختلف نظام سلامت از جمله حوزه آموزشی و تولید دارو(medicine) در موریتانی به صورت مشترک، همکاری خواهند کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: