کد خبر: ۱۸۸۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۷ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - 2018March 11
شفاآنلاین :همایش چهره های نامی بانوی ایرانی در آستانه ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن در سالن همایش های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
به گزارش شفاآنلاین ؛ کنگره چهره‌های نامی بانوی ایرانی با ایفای رویکرد شناسی و تجلیل از بانوان شایسته کسب‌وکار در حوزه آموزش، مشتری داری، کارآفرینی و خالق برند عصر امروز در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما تشکیل گردید.



در این مراسم ثریا شارقی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران طی سخنرانی گفت: ولادت حضرت زهرا (س) الگوی تمام بانوان جهان و روز زن را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم همه زنان و مادران سیره و روش این بانوی پاکی‌ها و گران‌قدر را مسیر راهشان قرار دهند.

وی افزود: کارآفرینی، توسعه و اشتغال بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است و آنان می‌توانند در این حوزه به‌خوبی فعالیت داشته باشند.

شارقی با اشاره به تهاجم اقصتادی بیان کرد: تهاجم اقتصادی زمینه‌ساز تهاجم فرهنگی خواهد شد و باید برای آن راهکارهای مثبتی را اجرا کنیم.

وی مدیریت احساس را بسیار ضروری دانست و ادامه داد: باید در بحث اقتصادی مدیریت احساس  را وارد کارکنیم.

در پایان این مراسم  بانوان فعال در حوزه کارآفرینی و خالق برند تجلیل شدند.دراین مراسم ،ازدکترزهره نیکبخت،متخصص پوست و مو و مدیرعامل مجتمع متخصصین پوست مهرگان تهران نیزتجلیل شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: