کد خبر: ۱۸۸۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - 2018March 10
بالغ بر دو میلیارد ریال کمک نقدی که به همت اعضا انجمن متخصصین پوست ایران در آغازین روزهای زمین لرزه سرپل ذهاب و کرمانشاه، گردآوری شده بود
شفا آنلاین>سلامت>کمکهای نقدی انجمن متخصصین پوست ایران به منظور تهیه اقلام مورد نیاز زلزله زدگان اخیر در قالب کارت خرید کالا، تامین و ارسال شد.

به گزارش شفا آنلاین، رییس انجمن متخصصین پوست ایران با اعلام این خبر گفت: بالغ بر دو میلیارد ریال کمک نقدی که به همت اعضا انجمن متخصصین پوست ایران در آغازین روزهای زمین لرزه سرپل ذهاب و کرمانشاه، گردآوری شده بود در قالب ۱۰۳ قطعه کارت اعتباری دو میلیون تومانی فروشگاه رفاه به شاخه استانی انجمن متخصصین پوست تحویل شد تا به نحو مقتضی بین نیازمندان توزیع گردد.

دکتر فرهاد هنجنی گفت: با بررسی انجام شده فروشگاه مذکور و اقلام مورد نیاز در سر پل ذهاب و کرمانشاه وجود دارد و همکاران ما در منطقه با وسواس زیاد خانوارهایی که محتاج هستند را انتخاب خواهند کرد.

وی افزود: سعی شده با در نظر گرفتن همه جوانب و اعمال تخفیفات ویژه این کارتهای هدیه تهیه شود.

دکتر هنجنی گفت: علاوه بر مواد غذایی و البسه، امکان خرید لوازم خانگی از جمله یخچال، آبگرمکن و اجاق گاز نیز با این اقدام برقرار است.

رییس انجن متخصصین پوست ایران تاکید کرد: هدف کلی این بود که کمکهای نقدی تا آنجا که ممکن است برسد به دست تک تک نیازمندان بدین ترتیب طی روزهای آتی به همت اعضاء شاخه این انجمن در استان کرمانشاه، هدایای انسان دوستانه بین خانواده های زلزله زده توزیع خواهد شد.

 روابط عمومی انجمن متخصصین پوست ایران
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: