کد خبر: ۱۸۷۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - 2018March 06
وزیر بهداشت عمومی تایلند در راستای ارتقا سطح روابط دوجانبه در حوزه های مختلف سلامت به جمهوری اسلامی ایران سفر می کند.

شفاآنلاین>سلامت>اسدی لاری گفت: وزیر بهداشت عمومی تایلند در راستای ارتقا سطح روابط دوجانبه در حوزه های مختلف سلامت به ایران سفر می‌کند.


به گزارش شفاآنلاین، محسن اسدی لاری قائم مقام وزیر بهداشت در امور بین الملل گفت: وزیر بهداشت عمومی تایلند در راستای ارتقا سطح روابط دوجانبه در حوزه های مختلف سلامت به جمهوری اسلامی ایران سفر می کند.

 اسدی لاری با اعلام این خبر افزود: پرفسور پیاساکول وزیر بهداشت عمومی تایلند در راس یک هیئت عالی رتبه از جمله بنیانگذاران نظام سلامت این کشور، به دعوت وزیر بهداشت کشورمان به جمهوری اسلامی ایران سفر می کند.
امضای تفاهم نامه جامع همکاری بین جمهوری اسلامی ایران و تایلند

قائم مقام وزیر بهداشت در امور بین الملل بیان کرد: در این سفر، تفاهم نامه جامع همکاری بین جمهوری اسلامی ایران و تایلند در زمینه های دارو، تجهیزات پزشکی، بهداشت، تحقیقات و آموزش پزشکی، تحقیق و توسعه سلامت، اجتماعی کردن موضوعات سلامت و تولید واکسن امضا می شود.

اسدی لاری اظهار کرد: در این سفر وزیر بهداشت عمومی تایلند از نظام سلامت ایران اعم از مراکز بهداشتی درمانی، مراکز تولید دارو، مراکز تحقیقات پزشکی و خانه های سلامت در تهران و اصفهان نیز بازدید می کند.

 قائم مقام وزیر بهداشت در امور بین الملل اظهار داشت: وزیر بهداشت عمومی تایلند و هیئت همراه در نشست های تخصصی با مدیران ارشد نظام سلامت کشورمان برای تبادل نظر پیرامون طرح های کلان سلامت در حال اجرا در دوکشور شرکت می کند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: