میزان شکایات مربوط به این سازمان در سال 96 نسبت به سال قبل سه برابر شده است که این موضوع با میزان آگاهی مردم ارتباط مستقیم دارد
شفاآنلاین>سلامت> مدیرکل دفتر بازرسی و امور حقوقی سازمان غذا و دارو گفت: ما در سازمان غذا و دارو روزانه حداقل یک شکایت داریم که معمولا یا ما شکایت می کنیم یا حتی برخی شرکت ها از ما شکایت می کنند بطوریکه روزانه یک شکایت له یا علیه داریم.به گزارش شفاآنلاین، شهریار اسلامی تبار افزود: میزان شکایات(Complaints) مربوط به این سازمان در سال 96 نسبت به سال قبل سه برابر شده است که این موضوع با میزان آگاهی مردم ارتباط مستقیم دارد.
وی خاطرنشان کرد: امسال حدود 250 پرونده حقوقی برای سازمان غذا و دارو تشکیل شده است که این نشان دهنده اهمیت این حوزه است و سیستم های ارتباط جمعی نیز د افزایش این پرونده های حقوقی بسیار تاثیرگذار بوده اند.
مدیرکل دفتر بازرسی و امور حقوقی سازمان(Organization) غذا و دارو اظهار داشت: هنگامی که مردم احساس می کنند کالایی در حوزه غذا، دارو و لوازم آرایشی غیراستاندارد است، سریعا پیگیری می کنند.مردم از طریق سامانه ردیابی می توانند اصالت فرآورده های وارداتی سلامت را کنترل کنند
مدیر کل دفتر بازرسی، رسیدگی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو با اشاره به راه اندازی سامانه ردیابی، رهگیری و کنترل اصالت فرآوردههای سلامت (TTAC)، گفت: مردم از طریق این سامانه می توانند اصالت کالاهای وارداتی را چک کنند.
اسلامی تبار افزود: اگر کالایی در این سامانه دو بار تکرار شود، خود ما رسما وارد عمل می شویم و مدیرعامل و مسئول فنی کالای مربوطه را برای پاسخگویی دعوت می کنیم.