کد خبر: ۱۸۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - 2018March 05
در مجلس مصوب کردیم ۴۵۰۰ میلیارد تومان برای بدهی بیمه سلامت و ۷۵۰۰ میلیارد تومان برای رفع مشکلات و پیشبرد اهداف سازمان بیمه گر در سال ۹۷ تخصیص پیدا کند
شفا آنلاین>سلامت>قربانی گفت: بیمه سلامت با کاهش سرانه بیمه‌ای دچار مشکل خواهد شد.

به گزارش شفا آنلاین، محمد حسین قربانی نایب رئیس دوم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در حاشیه اجلاس سراسری مدیران بیمه سلامت(Health insurance) که در بیمارستان شهید رجایی برگزار شد با اشاره به بودجه بیمه سلامت در لایحه سال ۹۷ گفت: در مجلس مصوب کردیم ۴۵۰۰ میلیارد تومان برای بدهی بیمه سلامت و ۷۵۰۰ میلیارد تومان برای رفع مشکلات و پیشبرد اهداف سازمان بیمه گر در سال ۹۷ تخصیص پیدا کند.

وی ادامه داد: کاهش سرانه بیمه مشکلاتی برای بیمه سلامت در پی خواهد داشت زیرا وارد اقیانوسی شده‌ایم که منابع آن را به طور کامل ندیده‌ایم.

قربانی با تاکید بر مدیریت منابع به منظور کاهش هزینه های نظام سلامت، گفت: بهترین راه برای مدیریت منابع در حوزه سلامت تدوین راهنماهای بالینی سیستم الکترونیک، آزمون وسع و از بین بردن هم پوشانی بیمه‌ای است.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس رسالت خود را با تامین منابع و انتقال بیمه سلامت به وزارت بهداشت در حوزه سلامت انجام داده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: