کد خبر: ۱۸۶۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - 2018February 25
این اتوبوس از سال 2006 و به دنبال هشدار سازمان ملل نسبت به پیشگیری و آموزش دیابت در جهان، اطلاع رسانی خود را از کشور دانمارک آغاز و تاکنون از 30 کشور جهان عبور کرده است
شفا آنلاین>سلامت>مدیر عامل انجمن دیابت شرق تهران درخصوص استقرار اتوبوس دیابت گفت: برای بازدید کنندگان مشکوک به دیابت یا مبتلا به این بیماری اقداماتی از جمله آزمایش خون، اندازه گیری قد و وزن انجام می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین، مهران زمان زاده، مدیر عامل انجمن دیابت شرق تهران درخصوص استقرار اتوبوس دیابت گفت: این اتوبوس از سال 2006 و به دنبال هشدار سازمان ملل نسبت به پیشگیری و آموزش دیابت(Diabetes) در جهان، اطلاع رسانی خود را از کشور دانمارک آغاز و تاکنون از 30 کشور جهان عبور کرده است.

این متخصص بیماری های غدد داخلی همچنین بیان کرد: اتوبوس تغییر دیابت تاکنون 160 هزار بازدید کننده داشته و به بیش از 600 میلیون نفر نیز از طریق رسانه های جمعی در زمینه آشنایی با دیابت و راه‌های کنترل آن، اطلاع رسانی کرده است.

وی در خصوص ورود این اتوبوس و نحوه اطلاع رسانی آن در ایران اظهار داشت: اتوبوس تغییر دیابت قرار است به مدت پنج روز طی روزهای پنجم تا دهم اسفندماه از ساعت 8 صبح تا 6 عصر در میدان گرگان (نامجو)، مقابل کلینیک نوین سلامت و شعبه شرق انجمن دیابت ایران پذیرای عموم و به ویژه بیماران دیابتی باشد و خدمات رسانی کند.

بنا به اظهار ایشان، این اتوبوس قرار است به صورت رایگان از تمام بازدیدکنندگان معاینه کامل پزشکی به عمل آورده و اطلاعاتی در زمینه دیابت از طریق فیلم، بروشور و لوح فشرده در اختیار بازدید کنندگان قرار دهد.

زمان زاده گفت: برای بازدید کنندگان مشکوک به دیابت یا مبتلا به این بیماری اقداماتی از جمله آزمایش خون، اندازه گیری قد و  وزن انجام می‌شود.
برچسب ها: دیابت ، آزمایش خون ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: