کد خبر: ۱۸۵۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - 2018February 14
نوشیدن انواع چای همراه با لیمو و عسل سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند ضمن اینکه دسترسی به این ترکیبات نیز بسیار راحت است
شفا آنلاین>سلامت>نوشیدن انواع چای همراه با لیمو و عسل برای درمان سرماخوردگی مفید است.

به گزارش شفا آنلاین، یک کارشناس تغذیه درمهابادگفت: مصرف مایعات را برای کمک به افراد سرماخورده موثر دانست و گفت: انواع مایعات از جمله چای همراه با آبلیمو و عسل می تواند در درمان سرماخوردگی مفید باشد.

آناهید افزود: نوشیدن انواع چای همراه با لیمو و عسل سیستم ایمنی(Safety system) بدن را تقویت می کند ضمن اینکه دسترسی به این ترکیبات نیز بسیار راحت است.

وی ادامه داد: همچنین نوشیدن چای ها و دمنوش های گیاهی علاوه بر فواید بیشماری که دارد موجب جذب آب فروان در بدن شده و توانایی بدن را برای مقابله با میکروب ها افزایش می دهد.
آناهید بیان کرد: عسل و دارچین هم عفونت(Infection) ها را از بین می برند و هم از باکتری هایی که باعث ایجاد عفونت می شوند جلوگیری می کند.

وی اضافه کرد: مخلوطی از عسل و پودر دارچین را تهیه کنید و به جای مربا روی نان قرار دهید و به طور منظم در وعده صبحانه صرف کنید. این روش در کاهش کلسترول(Cholesterol)، جلوگیری از بروز حمله قلبی، تنفس راحت و تقویت ضربان قلب موثر است.

افرادی که از مخلوط عسل و دارچین استفاده می کنند از تناسب اندام بیشتری برخوردار هستند و مخلوط عسل و دارچین برای برطرف کردن زخم های "دهان و دندان” نیز بسیار مفید است.
همچنین برای درمان سرماخوردگی کمی  روی عسل آبلیمو ریخته و به آن آب بیافزایید تا یک شربت ابلیموی طبیعی حاصل گردد. به این صورت سرماخوردگی شما بهبود می یابد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: