کد خبر: ۱۸۳۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - 2018February 04
بنابر اعلام وزارت بهداشت انگلیس، در حال حاضر سرطان پروستات قاتل بزرگ‌تری به نسبت سرطان سینه است
شفا آنلاین>سلامت>بنابر اعلام وزارت بهداشت انگلیس، در حال حاضر سرطان پروستات قاتل بزرگ‌تری به نسبت سرطان سینه(Breast Cancer) است و هر 45 دقیقه یک مرد در این کشور بر اثر این سرطان جان خود را از دست می‌دهد.

به گزارش شفا آنلاین،آمار وزارت بهداشت انگلیس حاکی از آن است که هر 45 دقیقه یک مرد در این کشور بر اثر سرطان پروستات جان خود را از دست می‌دهد.

بر اساس داده‌های دفتر آمار ملی و ارقام رسمی، در سال 2015، 11 هزار و 819 تن در اثر ابتلا به سرطان پروستات و 11 هزار و 442 تن در اثر سرطان سینه جان باخته‌اند.

مدیران بنیاد خیریه پروستات انگلیس می‌گویند، با توجه به شیوع این سرطان میان مردان، به وجود آوردن راه‌های بهتر برای کشف این بیماری باید به اولویت تبدیل شود؛ هر ساله بیش از 11 هزار و 800 مرد در سراسر انگلیس در اثر ابتلا به این سرطان جان خود را از دست می‌دهند.

سرطان ریه و سرطان روده بزرگ در انگلیس کماکان بیشترین قربانی را می‌گیرند و سرطان پروستات(Prostate Cancer) هم اکنون در جای سوم قرار دارد.

به گفته کارشناسان بهداشتی، لیکوپن یکی از آنتی‌اکسیدان‌های مهم موجود در گوجه فرنگی است که می‌تواند از بروز سرطان پروستات پیش‌گیری کند.

علاوه بر این کارشناسان می‌گویند، میزان ابتلا به سرطان پروستات در کشورهای در حال توسعه رو به افزایش است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: