کد خبر: ۱۸۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - 2018February 04
حذف پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه پیام نور درست نیست زیرا با توسعه آموزش‌های مجازی و دکتری می‌توان علاوه بر کاهش هزینه‌های جاری دانشگاه پیام نور، با روش‌های پژوهشی دانشجویان را نیز مورد سنجش قرار داد
شفاآنلاین>سلامت> سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه حذف پذیرش دکتری از دانشگاه پیام نور به صلاح نیست، گفت: دانشگاه پیام نور از فلسفه وجودی خود دور شده است.

به گزارش شفاآنلاین، سیدحمایت میرزاده درباره حذف پذیرش دکتری در دانشگاه پیام نور،اعلام کرد: حذف پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه پیام نور درست نیست زیرا با توسعه آموزش‌های مجازی و دکتری می‌توان علاوه بر کاهش هزینه‌های جاری دانشگاه پیام نور، با روش‌های پژوهشی دانشجویان را نیز مورد سنجش قرار داد.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور از فلسفه اصلی‌اش به تدریج دور شده است، تصریح کرد: هدف دانشگاه(University) پیام نور بدین معنا ترسیم شده است که افرادی که به هر دلیلی نمی‌توانند در کلاس حضوری شرکت داشته باشند، از دانشگاه پیام نور برای ادامه تحصیل استفاده کنند.

وی افزود: فاصله گرفتن از اهداف دانشگاه پیام نور ربطی به دولت خاصی ندارد و این درحالی است که به تدریج کلاس‌های حضوری دانشگاه پیام نور افزایش پیدا کرده است و با این اوصاف مشخص است که این دانشگاه علاوه بر افزایش هزینه‌ها از رسالت اصلی‌اش نیز دور شده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه حذف پذیرش دکتری از دانشگاه پیام نور به صلاح نیست، یادآورشد: توسعه تحصیل مجازی در مقطع دکتری گامی برای کاهش(Decrease) هزینه‌های پیام نور است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: