کد خبر: ۱۸۳۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۰ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - 2018January 30
نظر کلی کمیسیون برعدم افزایش تعرفه های پزشکی به صورت منطقی و کمتر از نرخ تورم است
شفا آنلاین>سلامت>عضوکمیسیون بهداشت و درمان مجلس از تلاش اعضای این کمیسیون برای دفاع از مصوبات حوزه سلامت در بودجه ۹۷ در صحن علنی خبرداد و گفت: نظر کلی کمیسیون برعدم افزایش تعرفه های پزشکی به صورت منطقی و کمتر از نرخ تورم است.

به گزارش شفا آنلاین، محمدنعیم امینی فرد در تشریح دستورکار امروز ( سه شنبه، 10 بهمن ماه ) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه امروز اعضای کمیسیون در تلفیق گزارشی از روند مصوبات ارائه کردند، گفت: در مورد پیشنهاداتی که در کمیسیون تلفیق تصویب شد و همچنین مواردی که مورد موافقت و اقبال کمیسیون تلفیق قرار نگرفت بحث و گفت و گو شد.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی،افزود:در نهایت با بحث و گفت و گوهای صورت گرفته مقرر شد با اتخاذ یک برنامه و راهبرد مشخص از مصوباتی که به نفع نظام سلامت کشور است در صحن علنی مجلس دفاع شود.

وی ادامه داد: همچنین نسبت به اصلاح برخی از مصوبات کمیسیون تلفیق که به نظر می رسد با سیاست های کلی سلامت و  صلاح جامعه در تضاد است،اقدام شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، یادآور شد: از توفیقات اعضای کمیسیون بهداشت در کمیسیون تلقیق بودجه 97 تلاش برای تامین منابع پایدار برای حوزه سلامت،  توجه به احکامی برای کنترل هزینه ها و همچنین اتخاذ تمهیدات مناسب برای کاهش هزینه های غیرضرور است که می تواند تعادلی را در بودجه های حوزه سلامت(Health) ایجاد کند.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس دهم، افزود: نظر کلی کمیسیون بر عدم افزایش تعرفه های پزشکی به صورت منطقی و کمتر از نرخ تورم است،بنابراین ضروری است اصلاحاتی در ارتباط با مساله عدم افزایش تعرفه ها در سال آینده صورت بگیرد البته معتقد هستیم که با توجه به رکود حاکم بر کشور افزایش تعرفه های پزشکی باید به صورت حداقلی باشد و به نحوی نباشد که منجر به افزایش هزینه ها و پرداختی ها از جیب مردم شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان شورای اسلامی،از حضور مدیرکل پزشکی قانونی(Forensic Medicine) کشور در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبرداد و افزود: گزارشی از سوی این مقام مسئول در مورد مسائل پزشک قانونی و برخی ابهامات در ارتباط با بازداشت شدگان اخیر که در رسانه ها مطرح شده است به کمیسیون ارائه  شد.
سید حسن میرطاهر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: