کد خبر: ۱۸۱۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱:۲۵ - ۲۸ دی ۱۳۹۶ - 2018January 18
دکترشادنوش تاکید کرد:
شفاآنلاین :رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: گره‌گشایی از مشکلات کشور از مسیر دانشگاه‌ می‌گذرد.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر مهدی شادنوش روز چهارشنبه  در نشست مشترک هیات رئیسه دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود، که با حضور استاندار برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد: پیشرفت و توسعه کشور و رفع مشکلات آن به مدد دانشگاه و دانشگاهیان محقق می‌شود.

وی با اشاره به توجه ویژه دولت تدبیر و امید به حوزه سلامت افزود: با تلاش و همراهی دولتمردان در کشوری که سلامت افراد آن در اولویت 13 و 14 بود به اولویت اول رسیدیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه سربازان سلامت طرح نظام سلامت را با نهایت صداقت با همت خود به اجرا درآوردند ادامه داد: طرح تحول نظام سلامت از موفق‌ترین طرح‌ها در کشور بود و موفقیت آن زمانی که در بدنه جامعه قرار می‌گیریم بیشتر مشهود است.

وی به سلامت اداری در علوم پزشکی استان اشاره و با بیان اینکه سال گذشته یک شکایت هم نداشتیم تصریح کرد: در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سمنان دیگر مسئله‌ای به‌نام زیرمیزی وجود ندارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به سطح بالای خدمات بیمارستانی در استان یادآوری کرد: بیمارستان‌های سطح استان در حد بیمارستان‌های سه ستاره خصوصی استان تهران ارائه خدمات می‌کنند.

شادنوش با بیان اینکه میزان رضایت مندی مردم بالارفته است افزود: خوشبختانه طرح جامع سلامت با پشتیبانی نیروهای صادق و نجیب سلامت استان به بهترین نحو درحال اجرا است.

وی با اشاره به برخی مشکلات و محدودیت‌های اعتباری در حوزه سلامت گفت: با همه دست‌تنگی‌ها یک روز ارایه خدمات کاهش پیدا نکرد و همکاران ما با دستان خالی و نیت خالص و با روحیه جهادی، طرح نظام سلامت را پیش بردند.

وی به گستردگی کار در علوم پزشکی اشاره و خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی به تنهایی به اندازه هفت دستگاه اجرایی فعالیت می‌کند.

عضو هیئت علمی علوم پزشکی استان سمنان به ظرفیت‌های این دانشگاه در سمنان و شاهرود اشاره کرد و افزود: هر دو دانشگاه علوم پزشکی استان، زمینه رشد و رقابت با دانشگاه‌های بین‌المللی را دارند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: