کد خبر: ۱۸۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۲۵ دی ۱۳۹۶ - 2018January 15
«محمد صالح» که در تصادف قطار هر دو پایش را از دست داده بود چندی قبل تحت جراحی سختی قرار گرفت و پزشکان هندی توانستند پاهای او را با موفقیت به بدنش پیوند بزنند
شفاآنلاین>سلامت> پسر دو ساله هندی که کوچکترین بیمار پیوند اعضا در جهان به‌شمار می‌رود پس از جراحی سخت و نفسگیر، نخستین قدم‌هایش را با پاهای پیوندی برداشت.

به گزارش شفاآنلاین، «محمد صالح» که در تصادف قطار هر دو پایش را از دست داده بود چندی قبل تحت جراحی سختی قرار گرفت و پزشکان هندی توانستند پاهای او را با موفقیت به بدنش پیوند بزنند.

پسر خردسال برای جراحی(Surgery) سخت و دشوار 7 ساعت زیر تیغ جراحان بود وسرانجام پزشکان پس از پایان عمل، نتیجه را رضایتبخش دانستند.«دکتر پراشانت مارلا» مدیر بیمارستانی که این جراحی در آن انجام شده است، گفت:«هنگامی که محمد به بیمارستان منتقل شد دچار شوک و خونریزی شدید بود و ما می‌دانستیم تنها راه نجاتش عمل جراحی است. با این حال عمل سخت محمد با موفقیت انجام شد و او پس از بهبود نسبی با انجام فیزیوتراپی توانست چند قدمی راه برود. به گفته پزشکان بیمارستان، شرایط حرکتی این بیمار (Patient)در آینده بهتر نیز خواهد شد. او کوچکترین بیماری است که تاکنون در جهان چنین عمل پیوندی را انجام داده است.»


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: